کامنت های ترک اعتیاد

این صفحه و این سایت برای شماست، تا بتوانید در آن راحت حرف های خود را بزنید. در کلینیک ترک اعتیاد نگین شما می توانید بدون مشخص شدن نام خود یا هر چیز دیگری نظر یا سوالات خود را در کامنت برای ما بنویسید. در اینجا شما می توانید راحت باشید، کسی شما را قضاوت نمی کند و نیازی نیست نگران این باشید که شاید یک آشنا شما را ببیند و بشناسد. مشاوران کلینیک ترک اعتیاد نگین تک تک سوالات و نظرات شما را می خوانند و به شما پاسخ می دهند. حتی شما می توانید برای اطلاع از هزینه ترک اعتیاد در بیمارستان با مشاوران ما در ارتباط باشید و با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.
اینجا همان جایی است که شما می توانید احساس تنهایی را کنار بگذارید و در رابطه با نگرانی های خود صحبت کنید. در دوران اعتیاد، افراد رفته رفته گوشه گیر می شوند و همین ترک اعتیاد را برای آنها سخت می کند. از آنطرف هم فرد تمام سعی خود را می کند که کسی از اعتیاد او بویی نبرد.
در اینجا شما می توانید با هر نامی نظرات خود را با ما در میان بگذارید و در رابطه با هر مسئله ای که سوال دارید یا برایتان مشخص نیست، از ما بپرسید و جواب آن را از ما بگیرید. کارشناسان ما تمام سوالات را پاسخ می دهند. حتی اگر این افراد جواب سوالات شما را ندانند با پزشکان موجود در کلینیک در میان گذاشته و سوال شما را بی جواب نمی گذارند.
اینجا مکانی قابل اطمینان برای درد دل کردنی راحت و بی دغدغه برای شماست. در اینجا نیازی نیست نگران افراد آشنا باشید. هیچ کس شما را نمی شناسد و شما را قضاوت نمی کند. در اینجا همه ما همدیگر را درک می کنیم و می خواهیم کمک کنیم تا شما بتوانید از دام این ماده خانمان سوز رها شوید.
ما منتظر نظرات شما در کامنت هستیم.

 

دیدگاه‌ها  
+1
سلام من شونزده روز از ترک تریاکم میگزره من خوابم میاد ولی مور مور شدن پاهام نمیزاره باید چکار کنم.
بابت مطلبای خوب سایتتونم ممنون
سلام و وقت به خیر
با توجه به این که امکان تشخیص و درمان غیر حضوری وجود ندارد، توصیه اکید ما این است که به سرعت به یک کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کنید و درمان را تحت نظر پزشک متخصص پیش ببرید. متأسفانه تا وقتی که شما را به صورت حضوری معاینه نکنیم، نمی توانیم روش درمانی مطمئن و سالمی را برای شما تجویز کنیم.
چجوری ترک کردی راهنمایی میکنی
از نظر من آدم باید سیر بشه تا راحت بتونه ترک کنه من رو بزور خونوادم میخواستن ترکم بدن الان چند ماهه درگیر اعتیاد به متادونم بجای تریاک. کلافه شدم دیگه نمیدونم چکار کنم
لطفا هرچه سریع تر به اولین مرکز بستری ترک اعتیاد مراجعه کنید. اگر ساکن اصفهانید یا می توانید به اصفهان سفر کید، ما می توانید به کلینیک ترک اعتیاد نگین مراجعه کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.
سلام من الان اعتیاد دارم اما نسبت به قبلا خیلی خیلی کمش کردم ..اشک با شیشه میکشم اما الان بطیار کم و در یک وعده ..همین هم ماندم چطور کنار بزارم ..درمانده شدم نمیتونم ..نمیدونم به کی پناه ببرم برا این موضوع .التماس میکنم کمکم کنید
این تصمیم شما برای ترک قابل تقدیر و مهمه. همین حالا تصمیم بگیرید و برای ترک قدم بردارید. به یک مرکز ترک اعتیاد مراجعه کنید تا بتوانید با کمک متخصصان و پزشکان ترک را اصولی و سالم شروع کنید. خوددرمانی در ترک اعیاد بسیار خطرناک است.
اگر ساکن اصفهانید یا امکان سفر به اصفهان را دارید، ما در خدمتتان هستیم.
الان به جاز رسیدم که حاظرم به کسی که کمکم کنه دست و پاش رو بوس کنم و ادتماسش میکنم
همین حالا تصمیم بگیرید که به خودتان کمک کنید. به نزدیک ترین محل بستری ترک اعتیاد مراجعه کنید و از کمک متخصصان استفاده کنید. اگر در اصفهان زندگی می کنید یا می توانید به اصفهان سفر کنید، ما در خدمتتان هستیم.
منم کامرانم معتاد الان 24 روزه قطع مصرف شیره کردم درد ندارم ولی چون همسرم ول کردا رفته طلاق میخاد اوزاع روحیه خوبی ندارم
-1
با عرض سلام و احترام، دوست عزیز بسیار متاسف هستیم بابت مشکلی که برای شما پیش آمده است، در صورتی که نیاز به همراهی و دریافت کمک دارید، حتما از مشاوران و متخصصان کلینیک ترک اعتیاد نگین راهنمایی بگیرید.
سلام چجوری ترک کردی بگو منم شدید میخوام ترک کنم
سلام کامرانم الان حدود25 روزه قطع مصرف شیره کردم شبا یه اللازولام یک میخورم درد ندارم ولی چون خانومم ول کرده رفته طلاق میخاد اوضاع روحیه خوبی ندارم ازخدامیحام بهم صبربده
سلام روز ششم ترک یابویی هستم 10 ماهی میشه ک متادون بوپورنوفن مصرف کردم میشه بهم بگید. این اواخر روزی سه تا قرص متادون 5 استفاده میکردم میشه بهم بگید چند روز این پا درد َطول میکشه؟؟ ممنونم
با عرض سلام و احترام، دوست عزیز در صورتی که همچنان اوضاع نامساعدی دارید، لطفا با متخصصان ما در کلینیک تماس بگیرید.
سلام وقتتون بخیر من حدودده سال شیره مصرف کردم وچندباراقدام به ترک کردم اما به خاطربیماری ودردهای ناشی از اون موفق نشدم
اواخرتقریبا روزی دوگرم مصرف داشتم اما 15روزه که مصرف مواد روترک کردم روزاول با نصف قرص متادون 40 شروع کردم والان هر 20ساعت یک ششم قرص40 میخورم درتلاشم که همینم بزارم کنار لطفا کمکم کنید،میخوام بدونم روشی که پیش گرفتم درسته؟همینطوری میتونم کمترش کنم وکناربزارم؟ قرص حب الجدوار واقعا برای ترک مفیده ومیتونه کمکم کنه؟لطفا راهنمایی بفرماییدبخاطرشرایط خانوادگی وشغلی امکان مراجعه به کلینیک روندارم
به نقل از المیرا:
سلام وقتتون بخیر من حدودده سال شیره مصرف کردم وچندباراقدام به ترک کردم اما به خاطربیماری ودردهای ناشی از اون موفق نشدم
اواخرتقریبا روزی دوگرم مصرف داشتم اما 15روزه که مصرف مواد روترک کردم روزاول با نصف قرص متادون 40 شروع کردم والان هر 20ساعت یک ششم قرص40 میخورم درتلاشم که همینم بزارم کنار لطفا کمکم کنید،میخوام بدونم روشی که پیش گرفتم درسته؟همینطوری میتونم کمترش کنم وکناربزارم؟ قرص حب الجدوار واقعا برای ترک مفیده ومیتونه کمکم کنه؟لطفا راهنمایی بفرماییدبخاطرشرایط خانوادگی وشغلی امکان مراجعه به کلینیک روندارم

سلام دوست من
برای ترک اعتیاد روش عاقلانه این ساتکه درمان را زیر نظر پزشک متخصص پیش ببرید. امکان تجویز از راه دور وجود ندارد زیرا ما تا شما را معاینه نکنیم، نمی توانیم به درک درستی از وضعیت بیماری شما برسیم. در اسرع وقت به یک مرکز مشاوره ترک اعتیاد یا پزشک متخصص مراجعه کنید تا معاینه شوید و بتوانید درمان را آغاز کنید.
سلام خسته نباشین 37سال سن دارم وبیماری اعصاب روان دارم 2بارهم بیمارستان اعصاب روان بستری شدم معاف ازخدمتم هم به علت بیماری اعصاب و روان میباشد پدرم هم فوت کرده وبخاطره بیماریم ازبیمش هم استقاده میکنم وحتی حقوق بازنشستگیش را هم دارم میگیرم..اعتیاد به مصرف هرویین دارم برادرم نامخ کمپ گرفته از دادگاه والان سرگردانم ومیترسم به خونه برم ...کمپ برایم طاقت فرسا هست و بهتربگم یک نوع شکسنجه هست برام واقعا نمیدونم چیکارکنم چهاردیواری حتی پاک هم باشم برایم مشکل و سخت هست من چیکارکنم تا از شره کمپ در امان بمونم ایا دکتری باید برم نامه بگیرم نمیدونم چیکار کنم از لحاظ جسمانی بسیار ضعیف ولاغر هستم مچ دستم به لاغری پای مرغ هست تحت پوشش بهزیستی هم هستم یه راهی بزارید جلوم تا از شره کمپ منو نجات بده از خدا خاستم و از شما هم به عنوان یک وسیله ای که خدا قرار داده کمک میخام
به نقل از مصطفی:
سلام خسته نباشین 37سال سن دارم وبیماری اعصاب روان دارم 2بارهم بیمارستان اعصاب روان بستری شدم معاف ازخدمتم هم به علت بیماری اعصاب و روان میباشد پدرم هم فوت کرده وبخاطره بیماریم ازبیمش هم استقاده میکنم وحتی حقوق بازنشستگیش را هم دارم میگیرم..اعتیاد به مصرف هرویین دارم برادرم نامخ کمپ گرفته از دادگاه والان سرگردانم ومیترسم به خونه برم ...کمپ برایم طاقت فرسا هست و ...
دوست عزیز بسیاری از کمپ های ترک اعتیاد غیر اصولی و حرفه ای بیماران خود را مجبور به ترک می کنند و برای فرد بیمار خاطرات ناخودشایندی ایجاد می کنند و او را از ادامه مسیر منصرف می کنند. شما نیاز به یک کلینیک حرفه ای با کادر درمان حرفه اس دارید. با کارشناسان ما تماس بگیرید وشرایط خود را با آن ها در میان بگذارید. تا اگر توانستند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.
سلام دوستان همدرد من م ص هستم 18ساله مواد میزنم بطرز عجیبی ازترک میترسم عمده مصرفم شیره هست غیراز موادسنتی ومتادن مصرف دیگه نداشتم چطور باید به ترسم غلبه کنم ممنون
سلام محمد عزیز در اولین مرحله لازمه تا اراده کنید و ترس رو کنار بذارید. به جای فکرکردن به پله سی ام بر روی قدم های اول تمرکز کنید. قدم اول اقدام است به یک کلینیک ترک اعتیاد مطمئن مراجعه کنید و طبق دستورات دارویی پزشکان کلینیک پله پله جلو رفته و به کمک خدا این سم را از زندگی و بدن خود بیرون بیندازید.
سلام 3سال تریاک میکشم نمدونم برای ترک از کجا شروع کنم گیج شدم خسته شدم خودم واقعا از این اوضاع خسته ام. لطفا کمکم کنید منو راهنمایی کنید لطفا.
به نقل از امیر:
سلام 3سال تریاک میکشم نمدونم برای ترک از کجا شروع کنم گیج شدم خسته شدم خودم واقعا از این اوضاع خسته ام. لطفا کمکم کنید منو راهنمایی کنید لطفا.
سلام مراجعه به پزشک یا متخصص در اعتیاد، اولین گام مهم است. پزشک می‌تواند وضعیت شما را ارزیابی کند و برنامه‌ای برای ترک تریاک به شما ارائه دهد.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.