تصاویری از مواد مخدر گل
مواد مخدر گل

ما امروز آمده ایم تا در ین مطلب به شما انوع و اقسام مواد مخدر گل را از ابتدای تولید تا انتهای مصرف به شما نشان بدهیم؛ پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. برای آشنایی بیشتر با انواع مواد مخدر همچون ال اس دی، تریاک، هروئین و انواع مواد مخدر با دیگر مقالات نگین را مطالعه کنید. 

ماده مخدر گل (ماریجوانا) از زیر نوع‌های کانابیس‌ها و از مشتقات گیاه شاهدانه تولید می شود. این مخدر، از سر شاخه های گیاه شاهدانه بدست می آید. گیاه شاهدانه به شکل زیر است:

عکس مواد مخدر گل

پس از جدا کردن برگ های شاهدانه، نوبت به خشک کردن آن می رسد. این گیاه پس از خشک شدن به این صورت در می آید:

عکس گل مواد مخدر

این مخدر را پس از خشک شدن می توان به طریقه های مختلف استفاده کرد.

  • تدخین

ماری‌جوانا بیشتر به شکل سیگار در کاغذ مخصوصی به نام پیپر پیچیده شده و دود حاصل از سوختن آن کشیده می‌ شود که در اصطلاح عامیانه به آن جوینت می‌ گویند. سیگار ماری‌ جوانا از گُل گیاه شاه‌دانه و گاهی مخلوط با برگ آن یا حشیش تهیه می‌ شود.

عکس ماری جوانا خشک شده

  • خوراکی

در این روش به صورت پودر، فراورده کنسرو و روغن مصرف می شود. اشکال مختلف ماریجوانا در آمریکا برای تهیه مواد خوراکی مانند پختن کیک‌ ها، پیتزاها و تهیه سس‌ ها و نوشیدنی‌ ها استفاده می‌ شود.

عکس مواد گل

  • زیر زبانی

برخی اوقات از این مخدر به صورت قرص زیر زبانی مصرف می‌شود.

عکس گل مخدر

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.