بیمارستان ترک اعتیاد

 

بیمارستان های ترک اعتیاد، ساخته شده اند تا به افراد بیمار کمک کنند تا از دام بیماری اعتیاد رها شوند. این بیمارستان ها انحصارا دارای امکانات مختلفی در زمینه ترک افراد معتاد باید باشد و در زمینه های پزشکی، روانپزشکی و روانشناسی متخصصان متعددی داشته باشد. در این مراکز افراد مرتب معاینه می شوند و از لحاظ روحی نیز مرتب بررسی می شوند.

ویژگی های بیمارستان های ترک اعتیاد

ویژگی های بیمارستان های ترک اعتیاد

مهم ترین ویژگی یک بیمارستان ترک اعتیاد، داشتن مجوز است. این مراکز بسیار حساس هستند و جان افراد در دست انهاست. این بیمارستان ها باید، از نظر پزشکی و  دیگر موارد مورد بررسی قرار بگیرد و مجوز مورد نیاز را دریافت کند. تمامی پزشکان، روانشناسان، روانپزشکان، پرستاران و حتی کارکنان این مراکز بررسی می شوند و باید مجوز پزشکی برای کار کردن در چینین مکانی داشته باشند.

به دلیل حساسیت و اهمیت بالای کار این مراکز، انها باید در فاصله های زمانی مشخصی، برای تمدید مجوزات خود اقدام کنند. پس داشتن مجوز به معنای تایید همیشگی وزارت بهداشت و درمان نیست. اقداماتی که در این بیمارستان ها برای ترک انجام می شود، نیازمند تخصص است، پس نباید نداشتن مجوز را به شوخی گرفت.

در بیمارستان های ترک اعتیاد،مانند کلینیک ترک اعتیاد نگین انواع داروهای مورد نیاز برای فرد بیمار، برای بهبود مشکلات روحی و جسمی فرد، موجود است و در صورت نیاز بیمار، به او تزریق یا خورانده می شود. در این مراکز امکان ترک انواع مخدر وجود دارد و از داروهای مخدری نظیر متادون، b2 (بوپرنورفین) و ... استفاده نمی شود، زیرا این داروها خود اعتیادآورند.

در این بیمارستان ها، برای ترک انواع مواد مخدر، از روش های علمی و جدیدی استفاده می شود که هنگام ترک لطمه ای به آنها وارد نشود؛ روش هایی مانند سم زدایی و روان درمانی.

در این دوران علاوه بر عوارض متحمل، امکان رخ دادن عوارض ثانویه ای نیز هست که متخصصان آن را پیش بینی می کنند و برای آنها آمادگی لازم را دارند. در حالی که در منزل و مراکز غیر معتبر این امکانات وجود ندارد و همین هاست که زندگی فرد در حال ترک را به خطر می اندازد.

یکی دیگر از برتری های این بیمارستان ها این است که، طراحی برنامه ها متناسب و مختص هر بیمار انجام می شود. در این برنامه ها شرایط جسمانی و روحی هر فرد در نظر گرفته می شود، به همین علت این برنامه ها بهترین جواب را خواهند داشت.

بیمارستان های ترک اعتیاد، به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل هم خدمات خود را به افراد ارائه می کند. تجهیزات و امکانات رفاهی این مراکز، برای درمان های مختلف مانند سرپایی یا بستری شدن فراهم شده است. کلینیک ترک اعتیاد نگین از این بابت به شما این اطمینان را می دهد که از هیچ امکاناتی برای بیمارستان و بیمارهای خود دریغ نکرده است.

در طول درمان بخاطر دلایل مختلفی امکان تغییر روند درمان وجود دارد؛ پزشکان و روانشناسان باید بتوانند این موقعیت ها را شناسایی و با توجه به انها روند درمانی جدیدی را برنامه ریزی کنند. به همین خاطر باید فردی که در این بیمارستان هاست مدام مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مزیت های ترک در بیمارستان ترک اعتیاد

• حضور در محیطی امن، راحت و به شدت سازمان یافته

• رهایی از حواس پرتی، تأثیرات منفی و عوامل محرک بیرونی

• حضور متخصصان پزشکی در صورت نیاز بیمار به سم زدایی یا مصرف دارو

• حضور در میان یک سیستم حامی و همدرد (که معمولاً در جامعه و خانواده یافت نمی‌شود.)

• یادگیری مهارت های ضروری کنار آمدن با ترک اعتیاد برای جلوگیری از لغزش

• کسب مهارت های زیستی برای اعمال تغییر بر شیوه زندگی در هوشیاری

• یادگیری روش های مدیریت استرس، تنگدستی، افسردگی و آسیب روانی بعد از ترک

برای ترک اعتیاد بهتر است چه کسانی در بیمارستان بستری شوند؟

برای ترک اعتیاد بهتر است چه کسانی در بیمارستان بستری شوند؟

هنگامی که افراد بیمار، به بیمارستان ترک اعتیاد مراجعه می کنند، معاینه شده و مورد ارزیابی اولیه قرار می گیرند. پس از ارزیابی های متعدد، با توجه به شرایط فرد، مواد مصرفی، مدت زمان و دوز مصرف و همچنین با توجه به بیماری های فرد، روش درمانی مناسب او مشخص می شود.

برخی افراد به دلایل مختلی مانند شرایط روحی بد یا مصرف طولانی مدت و وابستگی شدید به مواد مخدر، نیاز به بستری و گذراندن مرحله ترک در بیمارستان دارند. فرد در زمان مشخص شده برای ترک و خروج مواد از بدنش در بیمارستان می ماند و زیر نظر پزشک قرار می گیرد. فرد روند درمان خود را در محیطی ارام، ایزوله و تخصصی می گذراند.

بستری در بیمارستان برای ترک اعتیاد

بستری در بیمارستان برای ترک اعتیاد از بهترین راه های ترک مواد مخدر است. در مراکز درمانی علاوه بر حضور پزشک و روانپزشک، تمامی امکانات مورد نیاز وجود دارد و از این نظر خیال فرد و خانواده آن به دلیل پایین بودن ریسک ترک با وجود شرایط خطر، اسوده خواهد بود. بستری شدن در بیمارستان باعث می شود شرایط ترک قابل تحمل تر بوده و فرد راحت تر بتواند با شرایط سخت این دوران کنار بیاید و که به دلیل استفاده از امکانات موجود در بیمارستان است. 

بستری شدن برای ترک علاوه بر راحت تر کردن روند درمان، احتمال بازگشت و سوءمصرف را نزدیک به صفر می کند. همچنین هنگام ترک ممکن افراد دچار حمله های شدید یا حتی سکته قلبی شوند؛ حضور در بیمارستان، باعث افزایش سرعت رسیدگی می شود و احتمال عوارض پس از ترک یا حتی مرگ یا را کاهش می دهد.

هزینه ترک اعتیاد در بیمارستان

هزینه ترک اعتیاد به خدمات، مدت زمان بستری و خیلی عوامل دیگر بستگی دارد؛ به همین خاطر نمی توان قیمت قطعی و مشخصی را برای ان اعلام کرد. در واقع ثابت کردن قیمت بستری باعث ظلم به برخی می شود، زیرا باید هزینه بیشتری نسبت به امکانات استفاده شده بدهند.

بهترین بیمارستان ترک اعتیاد

اعتیاد می تواند همه چیز را در زندگی شما تصاحب کند. حتی زندگی شما را. بسیاری از افراد هستند که با مراجعه به کلینیک و یا کمپ های ترک اعتیاد مختلف اقدام به ترک اعتیاد خود می کنند اما متاسفانه با نابلدی پرسنل و پزشکان آن مجموعه رو به رو می شوند و نه تنها بسیار اذیت می شوند بلکه به دلیل غیر اصولی بودن روش آن مجموعه مجدد به سمت اعتیاد بازمی گردند. و به خاطر درد فراوانی که تحمل می کنند دیگر توان اراده کردن برای ترک را پیدا نخواهند کرد. به همین دلیل انتخاب یک بیمارستان ترک اعتیاد خوب از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا مراحل درمان را به درستی و قدم به قدم پشت سر بگذارید. 

دیدگاه‌ها  
-1
سلام
روزتون بخیر من توصیه می کنم حتما در بیمارستان ترک اعتیاد مواد مخدر را کنار بگذارید
خود من یک بار خود سر اعتیاد را در خانه ترک کردم و دفعه دوم با شرایط بدتری اعتیاد من برگشت
ولی خدا و خانوادم با من همراه بودن و دفعه دوم در بیمارستان ترک کردم و خداروشکر الان 6 ماهه پاک هستم و حس و حال خوبی دارم
ببخشید میتونید آدرس و تلفن اون بیمارستان رو به من بدید وهزینش رو ممنونم
+1
سلام دوست عزیز لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند، شماره تماس در پایین سایت درج شده است.
+1
سلام دوست عزیز بسیار خوشحالیم که توانستید اعتیاد را کنار بگذارید، لطفا تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.
سلام.ببهشید آدرس بیمارستان میشه لطف کنید
به نقل از علی:
سلام.ببهشید آدرس بیمارستان میشه لطف کنید

سلام علی جان
آدرس کلینیک: اصفهان، خیابان آبشارسوم کیلومتر25جاده زیار، شهرزیار(میدان امام رضا ) به طرف جاده ورزنه کیلومتر10 جاده ورزنه ابتدای روستای تاریخی برسیان طبقه فوقانی درمانگاه سوم شعبان مرکزبستری ترک اعتیاد نگین
09034827420
03132244115



ساعت پذیرش مرکز بستری از ساعت 9 الی 14
+2
سلام ببخشید ترک اعتیاد به هروئین چقدر زمان میبره؟ چقدر وقت باید بستری باشیم؟
سلام دوست عزیز، لطفا با متخصصان ما در کلینیک تماس بگیرید تا آن ها شما را دقیق راهنمایی کنند، شماره تماس در پایین سایت درج شده است.
نوشتن دیدگاه

پرسش و پاسخ بیمارستان ترک اعتیاد

ویژگی های بیمارستان های ترک اعتیاد چیست؟
مهم ترین ویژگی یک بیمارستان ترک اعتیاد، داشتن مجوز است. این مراکز بسیار حساس هستند و جان افراد در دست ان هاست. این بیمارستان ها باید، از نظر پزشکی و دیگر موارد مورد بررسی قرار بگیرد و مجوز مورد نیاز را دریافت کند.
مزیت های ترک در بیمارستان ترک اعتیاد چیست؟
حضور در محیطی امن، راحت و به شدت سازمان یافته| رهایی از حواس پرتی، تأثیرات منفی و عوامل محرک بیرونی | حضور متخصصان پزشکی در صورت نیاز بیمار به سم زدایی یا مصرف دارو و بسیاری مزایای دیگر که در محتوا اصلی می توانید مطالعه کنید.
در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.