مرکز بستری ترک اعتیاد

به مکان هایی که مصرف کننده های مواد مخدر، دوره هایی را برای گذراندن دوره های ترک در آن ها، طی می کنند، مراکز ترک اعتیاد می گویند. این مراکز شامل کمپ، بیمارستان ها و کلینیک های ترک اعتیاد هستند. هر کدام از این مراکز دارای روال متفاوتی برای ترک اعتیاد هستند و برنامه های متفاوتی را برای مصرف کنندگان اعمال می کنند. خدمات مراکز ترک اعتیاد بسته به امکانات و هزینه ای که از افراد دریافت می شود متفاوت است. از جمله مراکز ترک اعتیادی که با قیمت بسیار پایین ادعا بر ترک مصرف کنندگان دارند می توان به کمپ های ترک اعتیاد اشاره کرد. برخی از این مراکز علاوه بر رفتار ناشایست با مصرف کنندگان و تنبیه بدنی و روحی آن ها از دارو های جایگزین و اعتیاد آور دیگری برای آن ها استفاده می کنند. روش های غیر علمی و سنتی که برای ترک اعتیاد دراین مراکز اعمال می شود نه تنها باعث ترک نمی شود، بلکه باعث می شود تا مصرف کنندگان بعد از خروج از کمپ با شدت مصرف بیشتری به سمت مواد مخدر روی آورند. آن چه در پروسه ترک مواد مخدر اولویت دارد انتخاب بک مرکز ترک اعتیاد معتبر است. بسیاری از افراد برای پرداخت هزینه کمتر به کمپ های غیر استاندارد مراجعه می کنند و بار ها و بار ها هزینه های گزافی را به این منظور پرداخت می کنند این در صورتی است که می توانند با انتخاب یک مرکز مناسب و پرداخت هزینه برای یکبار، از دام اعتیاد رها شوند. راه های مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارد که استفاده از قرص و یا گیاهان دارویی برای ترک اعتیاد یکی از این راه ها است. ترک اعتیاد به بعضی از مواد مخدر به سادگی ها امکان پذیر نیست و تنها تحت نظارت 24 ساعته متخصص امکان پذیر است همچون ترک اعتیاد کوکائین

برای اطلاع از اینکه ترک اعتیاد چند روز طول میکشد؛ بستگی به شرایط هر بیمار، لازم است تا با متخصصان مربوطه در کلینیک ترک اعتیاد نگین صحبت کنید و در صورت لزوم مشاوره رایگان دریافت کنید.

مرکز بستری ترک اعتیاد

آیا مرکز بستری ترک اعتیاد همان بیمارستان ترک اعتیاد است؟

بیمارستان های ترک اعتیاد زیر مجموعه ای از مراکز ترک اعتیاد محسوب می شوند. در واقع بیمارستان های دولتی و خصوصی به عنوان مراکز ترک اعتیاد به بستری کردن بیماران مبتلا به اعتیاد، می پردازند. روش های درمانی در بیمارستان ها نیز با کمپ و کلینیک متفاوت است. کلینیک های تخصصی ترک اعتیاد به عنوان نوعی بیمارستان ترک اعتیاد محسوب می شود که به طور خاص به معاینه، بستری و درمان معتادان اقدام می نمایند. روش هایی که در بیمارستان های تخصصی ترک اعتیاد اعمال می شود بسیار علمی و تخصصی است و بر مبنای به روز ترین متد های ترک اعتیاد است. در این روش ها اعتیاد یک بیماری در نظر گرفته می شود که فرد را از دو جنبه روانی و جسمی درگیر کرده است. از این رو تلاش ها در جهت بهبود سلامت روانی و جسمی بیمار است.

آیا مرکز بستری ترک اعتیاد همان بیمارستان ترک اعتیاد است؟

فرق مرکز بستری ترک اعتیاد با بیمارستان ترک اعتیاد چیست؟

عمده ترین تفاوتی که بین مراکز ترک اعتیاد وجود دارد در نحوه مداوا و دستورالعمل هایی است که برای ترک بیماران در نظر گرفته می شود. از دیدگاه عمومی به کمپ ها و بیمارستان ترک اعتیاد، مرکز ترک اعتیاد هم گفته می شود اما در واقع کمپ، بیمارستان و ... جزئی از مراکز ترک اعتیاد به حساب می آید. روش های سنتی و منقضی شده نمی توانند برای درمان بیمارانی که به اعتیاد گرفتار هستند موثر باشند. هرچه فضایی که مصرف کننده در آن بستری می شود شرایط مطلوب تری داشته باشد با احتمال بسیار بالاتری موفق به ترک و ثبات در آن می شود. بهداشتی بودن محیط، تخصصی و انحصاری بودن برنامه ترک هر فرد، درمان روانی در کنار درمان جسمی، استفاده از امکانات رفاهی همگی از عواملی هستند که در کلینیک های تخصصی ترک اعتیاد وجود دارند.

فرق مرکز بستری ترک اعتیاد با بیمارستارن ترک اعتیاد چیست

مزایا و معایت بیمارستان ترک اعتیاد

بیمارستان های ترک اعتیادی که به صورت تخصصی به درمان بیماران مبتلا به اعتیاد می پردازند دارای مزایایی هستند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • داشتن مجوز ها ی لازم برای بستری و درمان بیماران
  • داشتن امکانات رفاهی و درمانی مناسب
  • برنامه ریزی مدون و انحصاری برای هر فرد
  • کنترل و پیگیری در دوره نقاهت بیمار
  • سم زدایی به روش های علمی و پزشکی
  • برگزاری جلسات روان درمانی برای بیمار
  • داشتن بهترین روانشناس و دکتر برای ترک اعتیاد

کلینیک ترک اعتیاد نگین در استان اصفهان به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به معاینه و بستری بیماران می پردازد. در این مرکز تمامی تمهیدات در جهت به وجود آوردن محیطی مناسب و تخصصی برای ترک اعتیاد بیماران به وجود آمده است. روند درمان در این مرکز، علمی و بر مبنای اصول پزشکی است. در واقع کلینیک ترک اعتیاد نگین از بهترین راه های ترک اعتیاد استفاده می کنند تا بیماران هم از نظر جسمی و هم از روانی درمان شوند. کلینیک تخصصی ترک اعتیاد نگین، امکان مشاوره قبل از بستری را برای مراجعه کنندگان میسر نموده است. این کلینیک در تمام مراحل ترک اعتیاد همراه شما است، پس با خیال راحت برای ترک اعتیاد خود به کلینیک ترک اعتیاد نگین مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.