کلینیک بستری ترک اعتیاد در رشت

اعتیاد بیماری ای است که اگر ما و هر کدام از عزیزان ما را درگیر کرد، باید سریعا اقدام به درمان آن کنیم، زیرا هر زمانی که در درمان آن تعلل کنیم به بدن آسیب های جدی وارد شده و سبب فرسوده شدن بدن می شود. اگر شما هموطن عزیز ما در هر یک از شهرهای گیلان هستید و خود یا یکی از عزیزانتان از این موضوع رنج می برد، با ما همراه باشید تا شما را در زمینه ترک راهنمایی کنیم.

کمپ ترک اعتیاد رایگان در رشت

کمپ های زیادی در سراسر ایران هستند که خدمات رایگان ارائه می دهند، این کمپ ها در رشت نیز حضور دارند. اغلب خدماتی که توسط این مراکز صورت می گیرد، بدون دخالت تجهیزات پیشرفته و پزشکان و افراد متخصص می باشد و اغلب از روش های سنتی استفاده می کنند، از این رو خدمات ارائه شده توسط آنان اغلب رایگان است. اما امروزه شرایط تغییر کرده است و روش های نوینی برای ترک هر گونه اعتیادی وجود دارد که به آن ها می پردازیم.

بیمارستان ترک اعتیاد نگین در خدمت هموطنان گیلانی

بیمارستان ترک اعتیاد نگین از بیمارستان های تخصصی است که به ارائه خدمات پیشرفته در زمینه ترک اعتیاد می پردازد. در این بیمارستان در ابتدا آزمایش های دقیقی جهت تشخیص دقیق اعتیاد صورت می گیرد و سپس بسته به اینکه فرد به چه ماده ای اعتیاد دارد، فرایند درمان آن شروع می شود.

کمپ ترک اعتیاد رایگان در رشت
از مهمترین و رایج ترین اعتیادها موارد زیر هستند:

  • اعتیاد به تریاک
  • اعتیاد به هروئین
  • اعتیاد به کوکائین
  • اعتیاد به سیگار
  • اعتیاد به الکل
  • اعتیاد به ترامادول
  • اعتیاد به ماری جوانا
  • و ...

همانطور که می بینید به دلیل ازدیاد مواد اعتیادزا بهتر است که این کار توسط متخصصین صورت بگیرد، جدا از اینکه هر کدام از مواد اعتیادآور اغلب روش ترک به خصوصی دارند به همین خاطر بهتر است که ابتدا این موضوع توسط متخصصین بررسی شود سپس طرح درمان هر بیمار به صورت مجزا ارائه شود.
بیمارستان نگین دارای تجهیزات پیشرفته ای بوده که زیر نظر پزشکان متخصص و پرستاران دوره دیده می تواند خون شما یا عزیزانتان را هر از گونه آلودگی پاک کند و سلامتی را به شما مجدد هدیه دهد.
روش های درمانی این بیمارستان به گونه ای می باشد که در کمترین زمان شما نتیجه خوبی دریافت می کنید و نیاز به تحمل دردهای طاقت فرسا و آزاردهنده ندارید، از این رو می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

دیدگاه‌ها  
سلام وقتتون بخیر
برای بستری شدن چه اقداماتی لازم است، و هزینه وطول درمان روبفرمایید
مدت15ساله که شیره ی تریاک میکشم
درخانه کم میکنم اما قطع کامل نمیتونم
نزدیک50سال دارم
ممنون
به نقل از بانو:
سلام وقتتون بخیر
برای بستری شدن چه اقداماتی لازم است، و هزینه وطول درمان روبفرمایید
مدت15ساله که شیره ی تریاک میکشم
درخانه کم میکنم اما قطع کامل نمیتونم
نزدیک50سال دارم
ممنون

سلام و درود برای اطلاع از هزینه بستری باید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا طبق روز های بستری برای ترک و نوع مصرف شما هزینه را اعلام کنند. خشنود هستیم که قصد ترک دارید با کمال میل همکاران ما برای بهبود شما تلاش می کنند.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.