ترک متادون با کونیدین

اعتیاد به متادون معمولا به این دلیل است که فرد ابتدا این دارو را به عنوان جایگزین زمان ترک هروئین یا ترک تریاک مصرف کرده است، ولی زمانی که ترک اعتیاد به وسیله متادون به صورت خودسرانه و بدون نظارت پزشک متخصص باشد شخص باید با اعتیاد به متادون دست و پنجه نرم کند. از طرفی زمانی که فرد برای ترک اعتیاد متادون تلاش می کند متوجه این موضوع خواهد شد که ترک اعتیاد به این دارو عوارض ترک یا اصطلاحا خماری بیشتری دارد و حتی گاهی برای فرد غیرممکن به نظر می رسد. مرکز بستری ترک اعتیاد نگین در این مطلب یک روش کاملا علمی و اصولی را به شما معرفی کند تا با استفاده از آن بتوانید ترک متادون با خماری بسیار کمتری داشته باشید.

 

داروی کلونیدین چیست؟

اولین بار داروی کلونیدین به عنوان یک داروی ضد انعقاد مورد استفاده قرار می گرفت تا این که بعد از تحقیقاتی که روی این دارو انجام شد متوجه شدند که تاثیر بسیار خوبی در درمان فشار خونی بالا دارد. چند سال بعد از این ماجرا پزشکان کشف کردند که کلونیدین به عنوان یک مسکن بسیار موثر در ترک اعتیاد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

ترک متادون با کلونیدین

روند ترک اعتیاد متادون با استفاده از کلونیدین چگونه است؟

دلیل تاثیرگذاری بالای کلونیدین این است که این دارو همزمان با این که عوارض فیزیکی ترک اعتیاد را کاهش می دهد، باعث می شود که میل به مصرف متادون در فرد کمتر شود. زمانی که شخصی اقدام به ترک اعتیاد متادون می کند نشانه هایی در فرد ظاهر می شود که با استفاده از کلونیدین می توان این عوارض را نیز کاهش داد. این عوارض و نشانه ها عبارتند از:

  • گرفتگی شکم و عضلات
  • آبریزش بینی
  • تعریق
  • تحریک پذیری و اضطراب بالا

طرز کار کلونیدین در بدن به این صورت است که وقتی به بدن وارد شد به گیرنده های مواد مخدر در مغز می رسد و فرد احساس نیاز کمتری به مواد مخدر خواهد داشت.

یکی از مزایای استفاده از این دارو که باعث شده این روزها بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، کمک به سم زدایی در زنان باردار‌ است. چرا که مصرف متادون در زمان بارداری خطراتی مانند اثر گذاری روانی را به همراه دارد که اثرات تا بزرگسالی با نوزاد همراه خواهد بود، در چنین شرایطی ترک اعتیاد متادون باید هرچه سریعتر انجام شود و از طرفی داروی کلونیدین تاثیر بسیار خوبی برای ترک اعتیاد متادون دارد.

ترک متادون با کلونیدین

خطرات ترک اعتیاد متادون با کلونیدین

خطرات استفاده از داروی کلونیدین زمانی مشخص می شود که فرد دوباره به مصرف مواد مخدر رو بیاورد. در چنین شرایطی شخص دچار مشکلاتی قرار می گیرد که به طور کلی عبارتند از:

  • مشکلات شدید برای افرادی که سابقه مصرف مواد مخدر با دوز بالا و سنگین داشته اند، که این مشکلات در افراد مختلف به صورت های گوناگونی ظاهر می شود.
  • تداخل های دارویی احتمالی که می تواند مشکلات شدیدی را به همراه داشته باشد، که برای مقابله با این مشکل اصلا نباید این دارو را به صورت خودسرانه مصرف کنید.
  • برای افرادی که بیماری های خاص یا شرایط بدنی خاص داشته باشند ممکن است مشکل ساز شود.
  • این خطرات وقتی افزایش می‌یابد که فرد بدون نظارت یک متخصص مجرب به طور شخصی تلاش می‌کند تا بدن خود را سم زدایی کند. به همین دلیل، درمان مبتنی بر نظارت یک پزشک گزینه‌ای است که احتمال موفقیت ترک اعتیاد مواد مخدر را افزایش می‌دهد.
  • مصرف همزمان متادون و کلونیدین ممکن است که خطرات زیادی را به همراه داشته باشد، پس هیچگاه خودسرانه مصرف این دارو را شروع نکنید و قبل از همه چیز با پزشک متخصص مشورت کنید.

زمانی که شما قصد ترک اعتیاد را دارید باید به یاد داشته باشید حتما در این راه نیاز به حامی و متخصص دارید تا هم از نظر روانی و هم از نظر جسمی بتوانید شرایط ترک اعتیاد را پشت سر بگذارید. پزشکان متخصص، روانشناسان و مشاوران ما در مرکز بستری ترک اعتیاد نگین با یک تماس تلفنی در خدمت شما هستند؛ فقط کافیست که با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ها  
+3
من چندسال هروئین مصرف میکردم الان چهار ماهه با متاودن جاگیزین کردم و رسوندمش به روزی سه سی سی یعنی هر هشت ساعت یک سی سی بنظرتون چه موقع برای استفاده از کلونیدن مناصب است؟
سلام شاهرخ جان
اظهار نظر به این شکل امکان پذیر نیست؛ خصوصا که شما مخدری رو با مخدر دیگه ای جایگزین کردین و شرایط پیچیده تر شده. باید حتما شما رو به صورت حضوری ویزیت کنیم تا بتونیم نظر تخصصی بدیم.
+1
دوست عزیزمسلام خدارو شکر ک تونستی ب این حد برسونی مصرفتو
+5
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
اندازه متادنی که الان میخوری آب قاطیش کن اگه هر 8 ساعت میخوردی الان فقد موقع خواب بخور روزی یکبار و با سرنگ بخور و هر 10روز یه میل کم کن از سرنگ تا موقعی که با قطر چکون بشه و روزی که به یک میل رسیدی راحت کنارش گذاشتی بدون اینکه متوجه بشی این انجام شده و جواب داده چندین بار . حواست باشه هر سی سی امپول 10میله من گفتم هر 10 روز 1میل کم کن نه بیشتر اونم متادنت باید با آب قاطی کنی
سلام من حدود چهار سال شیره مصرف کردم بعد بخاطر دلایل خاص با معرفی کسی رفتم کلینیک ترک اعتیاد عجیب و غریب که روز سیاه من بود کاش پام می شکست و نمی رفتم. خلاصه دوازده سال متادون مصرف کردم اونم روزی دوتا سر صرف که حدودن میشه ده سی سی رفتم خسته شدم رفتم دکتر اعصاب و ترک اعتیاد متخصص مشاوره کردم و بمن کلونیدین 0.2 دهم داد و شروع کردم بیست و چند روز سخت اما قابل تحمل رو پشت سر گذاشتم تا کمی بهتر شدم الان پنجاه و دو روز از آخرین مصرف من گذشته قرار شد با نظر پزشک ده روز دیگه کلونیدین من کم و قطع بشه خداروشکر که من تونستم هدفم از این حرف اینه که میدونم سخته ولی به همه شما افتخار میکنم که این تصمیم دو گرفتید حتی به خودم .
داداش با کلونودین امکان پذیر؟ من دکترم تجویز کرده میخورم دهنم خشک میکنه یه جورایی حس مصرف متادون میده انگار مغزم گول میخوره ولی هنوز کامل ترک نکردم مصرف م یدونه 20 شده در روز راهنمایی داری برام
با درود من چند سال تریاک و بعدش حدود دوازده سال متادون مصرف کردم اونم روزی دوتا سر که حدود ده سی سی رفتم دکتر اعصاب و ترک اعتیاد متخصص نه این کلینیک هایی ترک اعتیاد دارن بعد متادون میدند از چاله به چاه .خلاصه اینکه پزشک مشاوره داد و کلونیدین تجویز کرد حدود بیست روز سخت بود اما الان پنجاه و دو روزه که گذشت و حالم خیلی بهتره و با تجویز و نظر پزشکم حدود ده روز دیگه قراره شروع کنیم به قطع کردن کلونیدین . میدونم سخته ولی آفرین به همه که تصمیم گرفتن. امیدوارم همه به پاکی برسید میدونم که سخته ولی ازرششو داره . کمی طولانی اما با ارزش برای همه آرزوی موفقیت میکنم
+2
سلام و عرض ادب بنده 13روز است که با یکسری داروی گیاهی شروع به ترک 20میلی گرم قرص متادون کردم الان بعد از روز دوازدهم که کم کم داروی گیاهی رو کم میکنم شدیدا پادرد و مفصل درد میگیرم آیا میتونم مواقعی که گر میگیرم یا کمی کرخت میشوم یک چهارم قرص کلونیدین بخورم ضمنا از روز دوازدهم بی‌خوابیم شروع شده شب 4ساعت بیشتر نمیخوابم که خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنید در ضمن 55سالمه و ده سال متادون میخوردم روزی 4عدد قرص 5میلی گرمی ممنون از لطفتون پاینده باشید.
-3
سلام و عرض ادب.
دوست عزیز نکته ای که در رابطه با ترک و عوارض آن مطرح است و باید به آن توجه کنید، این است که برای تشخیص درست و تجویز اصولی ما نیاز داریم که شما را به صورت حضوری ویزیت کنیم. باید مشخص شود که این که داروی گیاهی شما چیست، بیماری های زمینه ای احتمالی شما از چه قرارند و ... شاید شما برای بعضی از بیماری ها داروهایی را مصرف می کنید که با داروهای ترک تداخل دارویی داشته باشند و این موارد باید به طور همه جانبه بررسی شوند. شاید لازم باشد آزمایش هایی را بدهید تا مسائل بیشتری برای درمان شما روشن شود.
پیشنهاد ما این است که در اسرع وقت به نزدیک ترین مرکز درمانی و پزشک متخصص ترک اعتیاد یا پزشکی که دوره های ام.ام.تی را گذرانده باشد مراجعه کنید تا به طور حضوری معاینه شوید.
اگر ساکن اصفهان هستید یا امکان سفر به اصفهان را دارید، می توانید به کلینیک ترک اعتیاد نگین مراجعه کنید تا بعد از معاینه کامل و تخصصی، روش درمانی و ترک بی خطر را با ما تجربه کنید.
-1
بادرود
دوست عزیز بین خود پزشک های عزیز هم تفاوت نظر است و والا چی بگم، یه زمان ساقی تریاک و.... داشتیم و باید هرچند وقت یکبار باتوجه به موجودی جیب خود اون عزیزان رو ملاقات میکردیم و الان عزیران پزشک شده و ما نمیدونیم از متادون مخدر است پس چرا جایگزین مخدر کردن و در ترک استفاده کردن و دکتر ترک برای منهم نوشته... فقط این رو میدونم که هر کس اول دکتر خودش است وبه این معنی که خودش میدونه چشه؟!!! دکتر ترک با مدارک آنچنانی برای من شربت متادون روزی 30سی سی نوشت در روز استارت اول ولی خودم اونو ظرف 10 روز به 12 سیسی آوردم و بعد بعلت کارم از قرص 40 و روزی سه تا برای من تجویز کرد و از روز چهارم خودم هی هر هفته کمتر کردم و الان روزی دو تا 40 و یک 5 استفاده من تجویز کرده ولی خودم روزی یک 40 میخورم و نصف صبح و نصف عصر ..
به نقل از پاتریک:
بادرود دوست عزیز بین خود پزشک های عزیز هم تفاوت نظر است و والا چی بگم، یه زمان ساقی تریاک و.... داشتیم و باید هرچند وقت یکبار باتوجه به موجودی جیب خود اون عزیزان رو ملاقات میکردیم و الان عزیران پزشک شده و ما نمیدونیم از متادون مخدر است پس چرا جایگزین مخدر کردن و در ترک استفاده کردن و دکتر ترک برای منهم نوشته... فقط این رو میدونم که هر کس اول دکتر خودش است وبه این معنی که خودش میدونه چشه؟!!! دکتر ترک با مدارک آنچنانی برای من شربت متادون روزی 30سی سی نوشت در روز استارت اول ولی خودم اونو ظرف 10 روز به 12 سیسی آوردم و بعد بعلت کارم از قرص 40 و روزی سه تا برای من تجویز کرد و از روز چهارم خودم هی هر هفته کمتر کردم و الان روزی دو تا 40 و یک 5 استفاده من تجویز کرده ولی خودم روزی یک 40 میخورم و نصف صبح و نصف عصر ..
سلام من روزی یک چهل میخورم واقعا خسته شدم من اوایل ترامادول مصرف میکردم همین کلینیک های ترک اعتیاد منو با متادون آشناکردن ... اخه چرا مواد مخدر به این بدیو به مردم میدن و اینجور مارو گرفتار میکنن
+8
در هر صورت خودتون عزیزان تو اینترنت و کتاب و..... بدرسی و مطالعه کنید و فکر خودتون باشید وگرنه هیچکس فکر شما نیست. اگر فکر میکنی من دروغ میگم و بی ربط حرف میزنم یکبار برو و سهمیه دارو رو که میخواهی بگیری بگو 40 هزارتومان پولم کسر است و متوجه حرف من میشوید!! در کل خودم بعد از این دوره ترک با متادون حالا باید دنبال ترک خود متادون باشم و تماس چند جا گرفتم و گفتن بستری 7روزه و حدود 20 الی 30 میلیون هزینه داره.
خوب کمی فکر کنیم متوجه خواهیم شد که همون گذشته که اعتیاد به تریاک و شیره و....داشتیم چندین بار خیلی راحت ترک کردیم. ولی الان متادون اگر گیرمون نیاد یا میخواهیم خودکشی کنیم و یا کسی رو بکشیم!
+13
پس ببین از سنتی به صنعتی و..... گرفتار شدیم.
پس اول و آخر خودمون فقط بهترین را میدونیم و میتونیم برای خودمون تصمیم بگیریم و چگونه و تو چه شرایطی ترک کنیم و دوز دارو رو خودمون، البته با توجه به شنیدن مشاور و پزشک عزیز و محترم ولی یادتون و یادمون باشه که تجربه عملی و تو گود بودن را من و تو داشتیم نه دکتر، پس هیچکس بعد از تمام راهها نمیتونه بجز خودمون به ما کمک کنه.
در خداوند شاد و تندرست باشید و دعا میکنم که هرچه سریعتر از تمام ناپاکی ها و پلیدی ها و وابستگی های دارو پاک شویم و به زندگی سلامت جسمی و روحی برگردیم و برسیم.
ارادتمندشما
پاتریک
+4
سلام.من‌چندسال هست قرص ب2مصرف میکنم.روزی 2عدد.الان.میخوام باقرص کلونیدین ترک کنم میشه راهنمایم بکنید.درروزچقدرقرص کلونیدین مصرف کنم
+4
سلام‌من 5 روزه ترک تریاکم.با قرص کلونیدین و دیازپام دارم کلکش میکنم.هر روزم تعداد قرص مصرفیم‌کم میکنم.امیدوارم بتونم دو روز دیگه همین بی حالی و خاب زیادم‌تموم شه
به نقل از ایمان:
سلام‌من 5 روزه ترک تریاکم.با قرص کلونیدین و دیازپام دارم کلکش میکنم.هر روزم تعداد قرص مصرفیم‌کم میکنم.امیدوارم بتونم دو روز دیگه همین بی حالی و خاب زیادم‌تموم شه
دوست عزیز من سلام، بسیار خوشحالیم که تصمیم به ترک گرفته اید، شک نداشته باشید که این بهترین تصمیم زندگی شما خواهد بود. لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما رو راهنمایی کنند.
+1
سلام من چطور به مرکز شما مراجعه کنم مصرف من متادون هست فکر میکنم به تنهایی از پس ترک برنیام و نیاز به متخصص مجرب احساس میشه با تشکر
+1
با عرض سلام، دوست عزیز من لطفا با مشاوران کلینیک ما تماس بگیرید تا آن ها شما رو راهنمایی کنند. امیدوارم بتوانید از پس این کار به راحتی بر بیایید.
-2
سلام.من اعتیاددارم ومتادون گرفتم تا شروع کنم محبت میکنیدراهنماییی بفرماییید
سلام عزیز دل.باور کن اگه بدونی متادون چقدر زود بهش معتاد میشی و ترکش وقدر سخته اصلا واسه ترک سمت این لامصب نمیای.میخوای بری دکتر یا هرجوره دیگه میخوای ترک کن ولی داداش سمت متادون نرو.من زندگیمو دارو ندارمو پاش دادم و هنوزم هر چند روز یکبار اگه قرصشو نخورم خدارو بنده نیستم
اگه خودتو دوست داری سمت متادون نرو ک چنان یقه تو میگیره ک نگو...
+3
سلام من 3ماهه از ترک متادون و شیره میگزره با قرص کلینیدن و پرگابالین و.. ترک کردم بعد از سه ماه دچار سردردای عجیب و سرگیجه و دست و پای سرد شدم و دندونامو به هم فشار میدم آیا بخاطر پرگابالین و کلینیدن هست کی باید بزارم کنار
به نقل از زهرا:
سلام من 3ماهه از ترک متادون و شیره میگزره با قرص کلینیدن و پرگابالین و.. ترک کردم بعد از سه ماه دچار سردردای عجیب و سرگیجه و دست و پای سرد شدم و دندونامو به هم فشار میدم آیا بخاطر پرگابالین و کلینیدن هست کی باید بزارم کنار
به نقل از زهرا:
سلام من 3ماهه از ترک متادون و شیره میگزره با قرص کلینیدن و پرگابالین و.. ترک کردم بعد از سه ماه دچار سردردای عجیب و سرگیجه و دست و پای سرد شدم و دندونامو به هم فشار میدم آیا بخاطر پرگابالین و کلینیدن هست کی باید بزارم کنار
شما یکم مصرف این داروهارو زیاد ادامه دادید یک ما کافی بود الان وضعیت خوابتون چطوره یا اشتها ایا داروی دیگه مصرف میکنید برای مسکن باکلوفن 10 کافیه یکی صبح یکی شب درضمن شما کاربزرگی انجام دادی و من تحسینتون میکنم
داداش کلونیدین هم فشار را میندازه هم روی کیو تی قلبت اثر میزاره و قلبت ضعیف میشه و هم وابستگی داره ..کمش کن بزار کنار ...
با سلام من دو ساله متادون مصرف میکردم هرروز روزی یک چهارم متادون 40.ینی یه قرص متادون 40 را چهار تیکه میکردم و روزی یک تیکه میخوردم.ولی الان شش روزه که با داروی دتوکسین ترک کردم و متادون مصرف نکردم.خیلی عذاب کشیدم خیلی.شب نخابی دست درد خیلی.داروی دتوکسین بنده الان تمام شده حالم کمی بهتر شده خماریم کمتر شده .ولی روز بعد که بیدار شدم ینی امروز احساس خماری زیادی میکنم لرز دارم مدام و شبا عرق میکنم‌قرص کلونیدین گرفتم خاستم ببینم چکار کنم از شر متادون خلاص بشمو پاک بشم.کی پاک میشم زندگی عادیم شروع بشه بدون دردودخماری؟تورو خدا جواب بدین ممنون میشم ازتون.
سلام شما با همون مصرف متادون راحت ترک میکردید و لی اشتباه کردید جایگزین کردید شما یه مواد دیگه رو به خودتون وابسته کردید ولی بازم خوب زود متوجه شدی شما همون متادون یک ماه مصرف کن و تو 20روز ترک کن بدون خماری
با عرض سلام، دوست عزیز من امیدوارم که حال شما بهتر باشد، لطفا در این مواقع با مشاوران کلینیک ما تماس بگیرید تا آن ها شما رو راهنمایی کنند. امیدوارم زودتر حال شما مساعد شود.
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
10 میلو برسون به 5 میل بعد اینکارو بکن. اینکار هم حداقل تو 3 ماه انجام بده
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
داداشا درست سختی بی خابی داره چند سال باهاش حال کردی تحمل 20رو داشتع باشید بقران چش بزاری تموم میشه میان میگن چند ماه خماری اونای اینو میگن یا از عمد میگن یا ضعیفن
دوستان عزیز بهترین روش فقط و فقط کم کردن است هر دوز مصرفی که را هر 10 روز یکبار مثلا از قرص متادون 40 (1/8)ازش کم کن و تا 10روز ادامه بدید حتی 15 روز و باز اینبار 2/8 تا 15روز همینطور کم کم تا از دست این مواد لعنتی راحت بشید
به نقل از علی:
با سلام من دو ساله متادون مصرف میکردم هرروز روزی یک چهارم متادون 40.ینی یه قرص متادون 40 را چهار تیکه میکردم و روزی یک تیکه میخوردم.ولی الان شش روزه که با داروی دتوکسین ترک کردم و متادون مصرف نکردم.خیلی عذاب کشیدم خیلی.شب نخابی دست درد خیلی.داروی دتوکسین بنده الان تمام شده حالم کمی بهتر شده خماریم کمتر شده .ولی روز بعد که بیدار شدم ینی امروز احساس خماری زیادی میکنم لرز دارم مدام و شبا عرق میکنم‌قرص کلونیدین گرفتم خاستم ببینم چکار کنم از شر متادون خلاص بشمو پاک بشم.کی پاک میشم زندگی عادیم شروع بشه بدون دردودخماری؟تورو خدا جواب بدین ممنون میشم ازتون.
دوست عزیز من سلام، بسیار خوشحالیم که تصمیم به ترک گرفته اید، شک نداشته باشید که این بهترین تصمیم زندگی شما خواهد بود. لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما رو راهنمایی کنند.
سلام من الان21روزه که متادون رو ترک کردم وروزای اول باقرص کلونیدین اونم روزی1عدد میخوردم بعداز1هفته رفتم دکترپرگابالین و یه سری آمپول تقویتی وقرص خواب دادکه اونم شبی نصفه میخورم اماهنوزم بی قراریم پابرجاست چجوری میشه کمترشده ولی قطع نشده چکار میتونم بکنم راهنماییم‌کنید تشکر
+4
به نقل از محمد حیدری:
سلام من الان21روزه که متادون رو ترک کردم وروزای اول باقرص کلونیدین اونم روزی1عدد میخوردم بعداز1هفته رفتم دکترپرگابالین و یه سری آمپول تقویتی وقرص خواب دادکه اونم شبی نصفه میخورم اماهنوزم بی قراریم پابرجاست چجوری میشه کمترشده ولی قطع نشده چکار میتونم بکنم راهنماییم‌کنید تشکر

سلام دوست عزیز، لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.
+5
به نقل از ادمین سایت:
به نقل از محمد حیدری:
سلام من الان21روزه که متادون رو ترک کردم وروزای اول باقرص کلونیدین اونم روزی1عدد میخوردم بعداز1هفته رفتم دکترپرگابالین و یه سری آمپول تقویتی وقرص خواب دادکه اونم شبی نصفه میخورم اماهنوزم بی قراریم پابرجاست چجوری میشه کمترشده ولی قطع نشده چکار میتونم بکنم راهنماییم‌کنید تشکر

سلام دوست عزیز، لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

یعنی فقط تبلیغ خودتون وکاسبی تون،
مرتیکه طرف داره عذاب میکشه تو به همه فقط راهکارمشاورین خودتون رومیدی!
اگه بلیط تخمی بده به طرف چی! که حتما هم میده با زندگی مردم بازی میکنیدبخدا...
ترک متادون خیلی زمان وارده وابزار نیاز داره، من هرچی خوندم یدونه ندیدم یدونه.. بجز تبلیغات هیچی ندیدم ازتون
سلام دوست عزیز ببین من نه از طرف سایتم نه کلینیک اما یچی بگم اینکه میگن مشاور و تاکید دارن حتما یچی هست.من خودم میخواستم خونه ترک کنم با کم کردن ولی مردمو زنده شدم حالا شاید یسری بتونن.اما رفتم کلینیک اینقدرررر آسون بود که الان هنوز که هنوزه بعد از یکسال و سه ماه بعد از ترکم هنوز دارم به کمپ ترکم کمک میکنم تا جبران بشه.با بردن غذا و نون و وسایل بازی و هرچی حال بچه هارو خوب کنه.
کلینیک ترک واقعااا عالیه
دوباره برو پزشک .باید داروهای دیگری تجویز بشه مثل تضعیف کننده های سی ان اس
سلام. میخواستم بدونم ترک متادون با کلونیدین و ناپروکسن چند روز طول میکشه. شما شعبه ای برای بستری در مشهد دارید. آيا کلونیدین اعتیادآور است. متشکرم شما عالی هستید.
به نقل از حسین:
سلام. میخواستم بدونم ترک متادون با کلونیدین و ناپروکسن چند روز طول میکشه. شما شعبه ای برای بستری در مشهد دارید. آيا کلونیدین اعتیادآور است. متشکرم شما عالی هستید.

سلام دوست عزیز من، ممنون از همراهی شما بسیار خوشحال هستیم که تصمیم به ترک اعتیاد گرفته اید، لطفا اطلاعات بیشتر را از مشاوران ما در کلینیک دریافت کنید، شماره تماس در پایین سایت درج شده است.
به نقل از ادمین سایت:
به نقل از حسین:
سلام. میخواستم بدونم ترک متادون با کلونیدین و ناپروکسن چند روز طول میکشه. شما شعبه ای برای بستری در مشهد دارید. آيا کلونیدین اعتیادآور است. متشکرم شما عالی هستید.

سلام دوست عزیز من، ممنون از همراهی شما بسیار خوشحال هستیم که تصمیم به ترک اعتیاد گرفته اید، لطفا اطلاعات بیشتر را از مشاوران ما در کلینیک دریافت کنید، شماره تماس در پایین سایت درج شده است.

فقط میگین با مشاورین ما تماس بگیرید .. این شده راهکارتون ..که اونام بگن بیاین کلی پول ازشون بگیره
+3
ابا کدونودبن درد را بیشتر می‌کند یا نه چرا هیچ کسی در کل کشور درست جواب نمیده همش مسائل بیخود وحاشیه ایی
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.

من 12سال مصرف متادون داشتم و 9سال روزی 80سی سی دو ستان باور کنید بهترین قرص برای ترک شما گاباپنتین و کلونیدین هست ترکش هم بینهایت اسون هست تا 20روز ظهر و شب از هر کدوم یکدونه بخورید شبها یکدونه کلونازپام هم بخورید از روز 21 داروتون رو یک گوشه کم کنید این کار رو هر 4روز یکبار ادامه بدین قول شرف میدم خیلی راحت ترک کنید در کنارش روزی دو تا لیوان بابونه هم بخورید بخصوص یک لیوان قبل از خواب. این سایتها فقط ذهنتون رو به بازی میگیرن و به فکر منفعت خودشون هستن لعنت بهشون که فقط به فکر پول هستن
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
اره داداش دقیقا من روزی یک ورق متادون 40 میخوردم الان ده روزه دارم روزی 2 دونه کلونودین 2 میخورم یکی صب یکی شب ی ذره بی حالی بی حوصلگی دارم ولی بازم همچی ب خودت بستگی داره.الان فقط بعضی شبا ک میبینم پاهام یکم گز گز یا همون درد میکنه ی دونه گاماپنتین میخورم تازه من سر کار هم دارم میرم 5 صب سر کارم تا4 بعدازظهر.
من هم چند روزه دارم همین دارو رو با کلوندین برای ترک استفاده میکنم دنبال چنین پیامی بودم ببینم کسی تجربه کرده و به نتیجه رسیده یا دارم راه رو اشتباه میرم البته الان بعد از 4 روز از 60میل متادون در روز رسیدم به 40میل ولی میترسم وابستگی به پرگابلین وترکش سختر باشه اگر کسی تجربه ترک پرگابلین رو داره لطفاً اطلاع رسانی کنه
+1
یاخدا چندبار بگم ک آیا کلوندین درد رو برای ترک متادون بیشتر میکنه یا نه کی و بعد از جند وقت خو د من روزی یک سی‌سی رسوندم کلوندین می.گن د د مرگ ا ری رو میاره درسته
+1
سلام .داداش کلوندین واسه ترک خوبه و خماری و درد زودتر به اتمام میرسونه البته نهایت چند روز خماری کمتر میکنه ولی درد خماری خیلی بیشتر میکنه یعنی اگه قرار سه هفته خماری بکشی با کلوندین هجده روزه خماری میکشی ولی با درد و کلافگی بیشتر این تجربه کردم رو هوا نمیگم
به نقل از تیرداد:
یاخدا چندبار بگم ک آیا کلوندین درد رو برای ترک متادون بیشتر میکنه یا نه کی و بعد از جند وقت خو د من روزی یک سی‌سی رسوندم کلوندین می.گن د د مرگ ا ری رو میاره درسته
سالار دوست عزیز شما 5 سی سی متادون بخر بهش 5 سی سی هم آب قاطی کن در کل میشه ده سی سی حالا روزی 1سی سی بخور که در حقیقت نیم سی سی میشه ده روز طول میکشه توموم که شد کلونيدین بگیر روزهای اول 2 بخور 10 روز بعد نصفش رو کم کن 10 روز هم یدونه و نصفی بخور بازهم نصفش رو کم کن 1دونه بخور 10روز بعد طبق معمول نصفش رو کم کن روزی نصف قرص بخور یک ماه نصف قرص رو بخور قطع کنی به مشکل میخوری بعد از یه ماه مسکن های ساده بگیر و اگه بی قراری اومد از اونها مصرف کن راستی صبح ‌ها سعی کن ورزش کنی روزهای اول شاید سخت باشه برات ولی اراده کن حداقل ورزش سبک بکن بعد از چند وقت تاثیر ورزش رو در روحیه و شادابی خودت احساس خواهی کرد ،امید وارم عمل کنی و موفق بشی ،تیرداد جان اگرموفق شدی برام از ته دل دعا کن به امید روزهای روشن
+1
سلام
من شهرستان هستم، واسه سرم تراپی میتونم خدمت شما برسم؟
به نقل از علی:
سلام
من شهرستان هستم، واسه سرم تراپی میتونم خدمت شما برسم؟

سلام دوست عزیز، بله لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.
+1
با سپاس از زحمات من 58 سال دارم و روش urad و ک و یارویی طی سی سال ترک کردم الانم 4روزه بعلت گرونی کلینیک با مصرف 20میلی متادون اقدام به ترک با کلوندین و کلونی پام کردم لطفا غلطه بفرمایید البته تر‌ک کلوندین آسونتر و مخدر نیست فقط برا افراد فصار پایین نه
+2
به نقل از ایمان:
سلام‌من 5 روزه ترک تریاکم.با قرص کلونیدین و دیازپام دارم کلکش میکنم.هر روزم تعداد قرص مصرفیم‌کم میکنم.امیدوارم بتونم دو روز دیگه همین بی حالی و خاب زیادم‌تموم شه

سلام دوست عزیزم، امیدواریم بتونین از پسش بر بیاین، تحمل کنید ارزشش رو داره.
+1
به نقل از علی:
با سلام من دو ساله متادون مصرف میکردم هرروز روزی یک چهارم متادون 40.ینی یه قرص متادون 40 را چهار تیکه میکردم و روزی یک تیکه میخوردم.ولی الان شش روزه که با داروی دتوکسین ترک کردم و متادون مصرف نکردم.خیلی عذاب کشیدم خیلی.شب نخابی دست درد خیلی.داروی دتوکسین بنده الان تمام شده حالم کمی بهتر شده خماریم کمتر شده .ولی روز بعد که بیدار شدم ینی امروز احساس خماری زیادی میکنم لرز دارم مدام و شبا عرق میکنم‌قرص کلونیدین گرفتم خاستم ببینم چکار کنم از شر متادون خلاص بشمو پاک بشم.کی پاک میشم زندگی عادیم شروع بشه بدون دردودخماری؟تورو خدا جواب بدین ممنون میشم ازتون.

سلام دوست عزیزم، شروع هر کاری بسیار سخت است به خصوص ترک چیزی که بهش وابسته بودی، اما زندگی ارزش آن را دارد که سختی ها را تحمل کرد و روزای خوبی را برای خود رقم بزنید، پس از مدت کوتاهی به روند ترک اعتیاد عادت می کنید، لطفا دوام بیاورید.
باسلام من 11ساله هرویین وشیشه تزریق میکنم و رفتم چندروزپیش آزمایش دادم گفتن شماایدزداری بنده الان چیکارکنم؟
من می خوام ترک کنم ولی نمی تونم هر وز بیشتر بیشتر میشه الان روزی‌ 5تا قرص 40 می خورم با دوتا ترامادول طور خدا کمکم کنید هیچی ندارم برم واسه کلینیک اگ میشه کمکم کنید ممنون
به نقل از امیرحسین:
من می خوام ترک کنم ولی نمی تونم هر وز بیشتر بیشتر میشه الان روزی‌ 5تا قرص 40 می خورم با دوتا ترامادول طور خدا کمکم کنید هیچی ندارم برم واسه کلینیک اگ میشه کمکم کنید ممنون
دوست عزیز من سلام، بسیار خوشحالیم که تصمیم به ترک گرفته اید، شک نداشته باشید که این بهترین تصمیم زندگی شما خواهد بود. لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما رو راهنمایی کنند.
به هیچ وجه به هیچ وجه یکدفعه کنار نزار که احتمال مرگ هم هست فقط فقط کنگره 60 و اونهم اگر اراده قوی داشته باشی یک سال زمان میبره 5تا قرص 40 میدونی یعنی چی شیر نر باشی زمینت میزنه.پودرت میکنه.استخونت خورد میکنه. شرمنده اینطوری گفتم اما واقعیت هست.
سلام خسته نباشید راستی برای ترک متادون داروهای گیاهی که بر پایه گانودرما‌ هستند‌برا ترک مفید هستند. تورو خدا راهنمای کنید
مگه اعتیاد وسواس هستش که ترکش کنید بالاترین ارده هم داشته باشید امکان پذیر نیست فقط یک راه وجود داره درمان آن در کنگره 60 وگرنه ده سال هم به این صورت مواد رو بزاری کنار وسوسه شما رو ول نمیکنه باید درمان بشید تا تمام سیستم های شبه افیونی شما دوباره بازسازی بشه امیدوارم خداوند به همه کسانی که گرفتار این سیاهی هستند کمک کنه و راه رو برای اونها باز کنه
خسته نباشید من متادون زیاد مصرف میکنم بیش از اندازه الان دیگه مغزم کار نمیکنه وقتی هم نمی‌خورم بدنم آتیش میگیره بی خوابی مشکل ندارم فقط عرق سرو گرم کمکم کنید ممنون
سلام دوست عزیز لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و شرایط خود را برای پزشکان مجموعه مطرح کنید و مشاوره دریافت کنید.
دوست عزیز نا امید نباشید بدون شک خواستن اولین و اصلی ترین قدم برای ترک است. با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.
داداش نا امید نشو از ته دل از خدا کمک‌ بخا و کمی غیرت به خرج بده که مطمعنم سرمایه غیرتت خیلی بالاس .مرد نیستم اگه جواب نگیری از خدا. فقط کافیه با ایمان قوی بخدا شروع کنی .مطمعن باش خلاص میشی از این دام خفت خواری.فقط خدا خدا خدا...
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
سلام من قرص متادون مصرف میکردم سه روز یبار هربار سه تا 40 میل الان باید روزی چنتا کلونیدین بخورم.3/6/1401
سلام دوست عزیز لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از متخصصان کلینیک نگین مشاوره دریافت کنید.
لعنت به این متادون ده ساله دارم میخورم از روزی یه قرص بیست شروع شد تا پنج تا چهل الان 9 روزه فقط روزی یه دونه پنج میخورم دارم پاره میشم اما چاره چیه باید تحمل کرد روغن کرچکم خیلی کمک میکنه هرچی بیشتر شکم کار کنه راحت تر میزارید کنار این لعنتیو
سلام.من به متادون اعتیادپیداکردم.متاهل هستم.نمیتونم سرکارنرم.ولی هروقت برادرت اقدام میکنم بعد48ساعت علائم معلوم میشه و مجبورم دوباره مصرف کنم.به جزکلونیدین یه داروی دیگه معرفی کنید که بتونم بدون دردخماری بودن دردم بدم سرکار.خاهش میکنم راهنمایی کنید.
دوستان فقط با دکتر اعصاب و روان مشاوره کنید نه وقت خودتونو بگیرید نه هزینه گزاف کنید یا علی
سلام.ترک افیون را علاجی نیست جز تفکیک. من حدود15سال روزی 3.5قرص 40میخورم.یه بار15روز نخوردم همون یابویی تازه روز16دیدم دارم میمیرم.تازه دردش شروع شد.داداش راهش اینه هرچندسال که بکشه داروتوکم کن وقتی به روزی 5میل رسیدی اونوقت بروپیش روانپزشک بگوماجراروبذاراون واست داروی جانبی تجویزکنه تا ازشر5میلم خلاص شی
با سلام خسته نباشین من متأسفانه مصرف موادی که دارم هروئین هستش و الان دو ماه هست که فهمیدم باردارم.... و این مصرف موادم خیلی منو ریخته بهم! و اصلا دلم نمی‌خواهد که مصرف کنم ‌‌‌‌میخوام بدونم با کلونیدین میشه هروئین و ترک کرد یا نه اصلا من چکار بکنم که در دوران بارداری مصرف نکنم تا بچه ام به دنیا اومد یه مامان معتاد نداشته باشه .... مرسی تشکر
فقط میدونم خودمون رو بدبخت کردیم
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.