قرص ضد شیشه
قرص ضد وسوسه شیشه

شیشه نوعی ماده محرک بوده و به همین دلیل روش ترک آن با سایر مواد مخدر فرق دارد. این ماده محرک به قدری خطرناک است که حتی پس از ترک آن نیز عوارض آن تا سال‌ها باقی می‌ماند. از آن جایی که مصرف این ماده محرک موجب افزایش سطح انرژی می‌شود، در دراز مدت نیز این امر ادامه دار خواهد بود و همین امر بدن را دچار اختلال‌های شدید می‌کند. روش‌های زیادی برای ترک شیشه وجود دارد که در این مطلب قصد داریم تا روش دارویی آن را مطرح کنیم.

قرص ضد شیشه 

آشنایی با انواع قرص ضد شیشه

مصرف شیشه حتی در کوتاه مدت نیز باعث تغییرات شیمیایی اساسی در مغز می‌شود. شیشه در مغز اختلالات شدیدی را ایجاد می‌کند که سبب بروز رفتارهای نامتعارف از سوی مصرف کننده می‌شود. در برخی از موارد گزارش شده است که مصرف کنندگان شیشه علائمی نظیر هذیان و توهم‌های بسیار شدید داشته‌اند که به علت میزان بالای آن تشنج کرده‌اند. بنابراین، عوارض شدید مصرف شیشه موجب شده است تا روش‌های ترک آن بسیار سخت و پیچده باشد.علاوه بر این مصرف شیشه در افرادی که سابقه بیماری‌های روان پریشی داشته‌اند، می‌تواند روش درمان را از قبل پیچیده‌تر کند. لذا در هنگام ترک شیشه حتما به یکی از کمپ‌های معتبر و حرفه‌ای ترک اعتیاد مراجعه کنید. در این مراکز با حضور پزشکان، روانشناسان، مددکاران و کارشناسان ترک اعتیاد فرایند ترک اعتیاد به مراتب آسان‌تر می‌شود. به یاد داشته باشید که قبل از آغاز فرایند ترک اعتیاد از بیماران یک سری تست‌های مختلف گرفته می‌شود تا روش درمان بسته به شرایط روحی و فیزیکی آن‌ها اتخاذ شود.

بهترین قرص برای ترک شیشه

درمان شیشه با دارو

دولت استرالیا اخیرا با کشف یک داروی موثر، سعی در درمان قطعی مصرف شیشه داشته است. این دارو که NAC نام دارد مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیز قرار گرفته شده است. البته، این قرص هنوز به تولید انبوه و مصرف عمومی نرسیده و تنها در حال طی کردن مراحل آزمایشی خود می‌باشد. بسیاری معتقدند که این دارو می‌تواند عوارض ناشی از مصرف شیشه را تا حد زیادی از بین ببرد و توهمات پس از ترک را به کلی درمان کند. اما، تا زمانی که این دارو به تولید انبوه برسد، بهتر است از داروی‌های تایید شده استفاده کرد.

  • قرص ب 2 یا بوپرنورفیندارو ب 2 که از ترکیب آلکالوئیدهای خشخاش و تبائین تشکیل شده یکی از داروهای موثر در ترک اعتیاد به شیشه است. البته، این دارو نیز مانند متادون اعتیادآور بوده و موجب خماری فرد می‌شود؛ اما، خماری و نشئگی آن به مراتب از متادون کمتر است. توجه داشته باشید که مصرف این دارو و روش درمانی آن به صورت سرپایی بوده و حتما باید طبق دستور پزشک انجام شود.
  • ریتالینترک شیشه با ریتالین یکی از روش های پیشنهادی برای ترک اعتیاد به شیشه است.ریتالین یکی از داروهای معروف و پرمصرف است که از آن برای درمان شیشه استفاده می‌شود. این دارو جزو داروهای محرک بوده و گزینه مناسبی برای ترک مواد محرک نظیر شیشه و ال‌اس‌دی است. این داور از لحاظ ساختار شباهت زیادی با شیشه داشته و از همین رو برای ترک شیشه بسیار موثر است. شاید تصور کنید که ریتالین به دلیل شباهت با شیشه می‌تواند مغز را دچار اختلال کند اما، ریتالین برخلاف شیشه که اثرات تخریبی بر روی مغز دارد، خواص اصلاح کننده روی بیماران دارد.

به یاد داشته باشید که مصرف سرخود و بیش از اندازه ریتالین می‌تواند شما را به آن وابسته کند از این رو، حتما باید با دستور پزشک آن را مصرف کنید. متاسفانه، بسیاری از افراد با علم به این که مصرف ریتالین می‌تواند آن‌ها را در ترک شیشه کمک کند، اقدام به مصرف سرخودانه کرده و دچار حمله‌های قلبی و مشکلات فیزیکی شده‌اند. توجه داشته باشید که قبل از آغاز فرایند ترک شیشه حتما به یک کمپ ترک اعتیاد معتبر مراجعه کنید. در واقع کمپ‌های ترک اعتیاد با داشتن پزشکان و پرسنل مجرب بیماران را با بهترین شیوه‌های ممکن درمان می‌کنند. آن‌ها توان در برخورد با پرخاشگری‌ها و مقاومت‌ها از سوی بیماران را داشته و قادرند با چند جلسه مشاوره آن‌ها را آرام کنند.

قرص ضد وسوسه شیشه

داروی ترک شیشه

برای ترک دائمی شیشه و روی آوردن به زندگی سالم بهتر است تحت نظر پزشک متخصص در کلینیک های تخصصی ترک اعتیاد باشید. بهترین روش ترک شیشه استفاده از داروی ترک شیشه است. امروزه داروهای ترک اعتیاد بسیاری وجود دارد، اما مصرف خودسرانه آن باعث صدمات بیشتری به شما می شود. داروی ترک شیشه باید توسط پزشک تجویز شود. داروهای گیاهی برای ترک شیشه مناسب نیستند ولی اگر با تجویز پزشک باشد، می تواند روشی برای ترک اعتیاد شما باشد. بوپرنورفین، شربت تریاک، متادون، نالوکسان، نالتروکسان، سابوکسان از داروهای ترک اعتیاد است که باید پزشک متخصص شما بر اساس میزان مصرف و نحوه ترک شما تجویز کند. با توجه به این که اعتیاد به شیشه وابستگی شدیدی در فرد ایجاد می کند، ترک غیر اصولی آن باعث صدماتی چون حمله قلبی، مشکلات عصبی، مشکلات تنفسی و... شود. کلینیک ترک اعتیاد نگین با داشتن پزشکان متخصص و مشاوران کاربلد می تواند به شما کمک کنند تا هرچه زودتر اعتیاد را ترک کنید. شما در کلینیک ترک اعتیاد نگین در کنار دارو درمانی با کمک روانشناسان متخصص می توانید این دوره را راحت تر سپری کنید. در زمان ترک شیشه به این نکات توجه کنید.

  •  از مصرف خودسرانه قرص و داروی ضد شیشه و بدون تجویز پزشک خوددار کنید.
  •  حتما در کنار دارودرمانی از روانشناس متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
  • بعد از تمام شدن دوره درمان و ترک تحت نظر پزشک متخصص باشید.
  •  داروهای تجویز شده پزشک را طبق دوز مصرفی آن استفاده کنید
  •  بدون اجازه پزشک از ترک یکباره دارو خودداری کنید.
  • ترک شیشه در منزل نباید خودسرانه و بدون مشورت با پزشک باشد.

همانطور که گفتیم داروهای ریتالین و مودافینیل از داروهای رایج ترک شیشه است که توسط پزشک تجویز می شود. با توجه به داروهای نام برده در مطلب هیچ کدام داروی اختصاصی ترک شیشه نیست و فقط برای کنترل، کاهش علائم ترک و ... توسط پزشک تجویز می شود. اعتیاد به شیشه اغلب ریشه در مشکلات احساسی، روانی دارد. تا فرد نتواند بر مشکلاتش غلبه کند، هیچ کدام از راه های ترک شیشه به صورت قطعی عمل نمی کند.خانواده‌ها بزرگترین حامی بیماران در پروسه ترک اعتیاد هستند و نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند. از آن جایی که درمان با دارو عوارض جانبی متعددی دارد، بهتر است در انتخاب داروهای درمانی حتما از پزشک و کارشناسان باتجربه مشورت بگیرید. پس با کمک کلینیک ما از شر این مواد مضر راحت شوید. تیم مجرب کلینیک در تمام مراحل ترک شیشه همراه شما هستند. با آرامش خاطر مصرف شیشه را به کمک ما ترک کنید.

جدیدترین درمان شیشه

 بهترین قرص برای ترک شیشه

شیشه دوپامین را در مغز افزایش می دهد. دوپامین ماده ای است که به صورت خودکار در مواقع شادی و یا هیجانات در مغز ترشح می شود اما کاری که شیشه می کند افزایش این دوپامین در مواقع معمول بدون به وجود آمدن هیجان بیرونی به بدن و مغز وارد می کند. که همین امر وابستگی فرد ره این ماده مخدر را به وجود می آورد. به همین دلیل است که شیشه جزو دسته مواد مخدری است که بیشترین تاثیر را بر روی مغز می گذارد و لازم است تا بعد از پاکسازی بدن از این ماده به طور کامل دارودرمانی صورت گیرد. البته قبل از شروع دوره ترک لازم است تا تحت نظر پزشک باشید. در زیر 5 نمونه از بهترین قرص برای ترک اعتیاد را به شما معرفی می کنیم که باید حتما بسته به شرایط شما و طبق دستور پزشک مصرف شود:

  • بوپروپیون
  • مودافینیل
  • فلوکستین
  • گاباپنتین
  • b2

جدیدترین درمان شیشه

روش های مختلفی برای ترک شیشه تا به امروز معرفی و اجرا شده است. بسیاری از آن ها اثربخش و ماندگار شده اند و بسیاری از آن ها نیز جواب نداده اند و از دور خارج شده اند. یکی از جدیدترین روش های ترک اعتیاد ماتریکس نام دارد که یک روش سرپایی برای ترک شیشه است. در این روش برنامه ها و جلساتی برای خانواده فرد معتاد و خود معتاد می چینند تا خانواده بیمار را با روند درمان آشنا کرده و آموزش هایی را در برنامه روزانه آن ها قرار دهند. همچنین هر بار قبل از جلسه آزمایش ادرار از فرد بیمار گرفته می شود تا طبق جواب آزمایشات درمانگر بتواند روند درمان را صحیح تر به پیش برد. 

جایگزین مخدر شیشه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین جایگزین ها برای مخدر شیشه روان درمانی است. از آنجایی که مخدر شیشه بیشترین تاثیر را بر روی مغز و ذهن می گذارد لازم است تا در کنار دارو درمانی روان درمانی با جدیت دنبال شود. حضور در جلسات گروهی، جلسات مشاوره فردی و مراجعه مداوم به روانپزشک و مصرف داروهای تجویز شده توسط روان درمانگر بهترین جایگزین برای مخدر شیشه هستند. 

دیدگاه‌ها  
+3
با سلام خدمت کلیه پرسنل کلینیک نگین بخصوص دکتر ابراهیمی
بنده به عنوان یک معتاد وابسته به شیشه از کلیه پرسنل نگین بخاطر اینکه بنده را بعد از
11 سال اعتیاد به متادون و در کل بعد از 27 سال اعتیاد مرا نجات دادند ولی اعتیاد به شیشه یه قضیه جداست. حدود 10 ساله که اعتیاد به شیشه دارم و به این نتیجه رسیدم که تا این تاریخ هیچ قرصی برای اعتیاد به شیشه ساخته نشده.ریتالین که قرص بیش فعالی برای کودکان هست برای بزرگسالان برعکس عمل میکند ولی با تخریب شیشه نمیتونه مبارزه کنه.B2 که خود مخدر است نیز با گروه محرک ها مثل شیشه کاری ندارن متادون نیز همینطور مگر اینکه با دوز بالا متادون رو جایگزین کنند.
+4
سلام رسول جان، بسیار خوشحالیم که این رو می شنویم، امیدواریم که همیشه در کنار خانوادتون حالتون عالی باشه و هرگز دوباره به اعتیاد برنگردید.
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند. رفیق جان سلام،من فکر کنم مصرف قرص مودافینیل،کلونیدین کمک کنه به ترک مواد❤️ محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
شیشه های امروزی که همه تقلبین من خیلی ها رو میشناسم روزی 3گرم مصرفشون بود الان دیگه لب نمیزنن انقدر احمق نباش پفک نمکی که نمیخوای ترک کنی دو روز خماری داره تحملش کن تموم بشه بره و با این حرفها خودت و قانع نکن که بکشی
+2
شاید تنها راه باز سازی بدن در طول مصرف با تغذیه و استفاده از مکمل غذایی و شناسایی تخریب شیشه بر سیستم مرکزی اعصاب و بافت های بدن و بعد از قطع مصرف باز با استفاده از ویتامین ها و مکمل ها و مواد معدنی و شبه دارو ها و تلقین معتاد به یک نتیجه ی درست برسند. ولی انگیزه و اراده ی شخص برای ترک خیلی مهمه!اگر کمپ ها و کلینیک ها از شخص معتاد در زمان پذیرش فقط یک سوال بکنند: آیا خودت تصمیم به ترک گرفتی؟و اگر جواب نه شنیدند از پذیرش خودداری کنند جنبه ی سو استفاده از معتادین به کنار می‌رود.
+4
دقیقا هر کاری تنها با اراده و خواست خود انسان انجام می شود.
سلام شوهرم3ماهه شیشه میکشه تازه8روز شده شروع ب ترک کرده البته در منزل،،ب دلیل توان مالی بسیار ضعیفی ک داریم قادر ب دکتر بردن یا کمپ،،،،ندارم،خواهش میکنم دارویی معرفی کنید ک وسوسه کشیدن ازبین ببره..من دوتابچه کوچیک دارم خواهش میکنم کمکم کنید.
به نقل از الهه رضایی:
سلام شوهرم3ماهه شیشه میکشه تازه8روز شده شروع ب ترک کرده البته در منزل،،ب دلیل توان مالی بسیار ضعیفی ک داریم قادر ب دکتر بردن یا کمپ،،،،ندارم،خواهش میکنم دارویی معرفی کنید ک وسوسه کشیدن ازبین ببره..من دوتابچه کوچیک دارم خواهش میکنم کمکم کنید.

سلام و احترام، دوست عزیز لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند، تا جایی که از توان ما برآید به شما کمک می کنیم.
+7
سلام
ترک شیشه در منزل بسیار سخت است.ولی بسته به مقدار مصرفی همسرتان در مدت هشت ماه احتمالا نباید تخریب بالایی داشته باشد،چیزی که مهمه وسوسه و ولع مجدد است که باید شدیداً تحت مراقبت باشند.هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ فکری و روحی
(تجربه شخصی)
+1
باسلام وادب درمورداعتیادومصرف وترک تجربه ای که درطول 20سال اندوخته ام این است :آنکه برسرمنبرنشسته وبه مردم درس دین میدهدوانکه درشیره خانه جان میدهدهردوبوسیله مشیت الهی درجای خودقرارگرفته زیراهیچ اعتباری نیست که 24 ساعت بعدجای آنها عوض نشودوکسی آن راتضمین نکرده است اگرهرمعتادی که ترک کرده دقت کندمیفهمدازروزی که مصرف کرده کل کائنات دست دردست هم میدهدتااوموادمصرف کندوازروزی که ترک کرده برعکس همه کائنات سعی کرده تامصرف نکند
+2
بهترین راه ترک اعتیاد کم کردن مقدار مصرف تا حدممکن و کنار گذاشتن کامل هست که همراه خماری و درد خواهد بود و هر دارویی که قرار باشه اون خماری و درد رو برطرف کنه صددرصد خود اون دارو هم اعتیاد آور هستش.
باید قبول کرد که اگر میخوایم یه ترک واقعی داشته باشیم ، درد و خماری وصله جدایی ناپذیر اعتیاد هستش
وسوسه بعد از ترک با فرد بهبود یافته تا سالها خواهد بود و راه فرار از این وسوسه و شروع مجدد مصرف فقط 5 تا 10 دقیقه هستش ، هر زمانیکه وسوسه به سراغ شخص میاد 5 تا 10 هستش ، اگر فقط 10 دقیقه شخص به خودش اجازه مصرف نده مغذ آروم میشه و تبش فرو میشینه
به نظر من نقش کلینیک های ترک اعتیاد و ... در مسیر سالم ماندن شخص بهبود یافته هستش که به روش های خاص و حرفه ای خودشون به شخص کمک کنن و هیچ کسی به شخص معتاد برای ترکی پاک و سالم جزء خود اون شخص نمیتونه کمک کنه.
به امید بهبودی همه عزیزانی که درگیر این بیماری هستند
و آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمام عزیزانی که به درمان این بیماری کمک میکنن.
در پناه عشق الهی سرشار باشید.
از نظر من بعد قطع مصرف یا در منزل یا کمپ، شرکت در جلسات، مصرف قهوه، صبر، مصرف نکردن بار اول، قطعا جواب میدهد
+1
من حدود یکسال است اعتیاد به مصرف شیشه دارم ولی دوز مصرفی ام کم می‌باشد.دوبارم تر کردم.باراول دو ماه وباردوم یک ماه وچندباروچم یک هفته ده روز ترک دادم که اونا رو حساب نمی کنم.ولی هربار کمردرد و ناتوانی از کارکردن دلیل اصلی برای شروع دوباره بوده وهوس و وسوسه دلیل دوم بوده منم توان مالی برای رفتن به مرکز ترک اعتیاد را ندارم اگرم بتونم هزینه روجورکنم بخاطر هزینه زندگی ومخارج خانواده یک ماه نمیتونم بیکار باشم.اگردارویی است معرفی کنید محبت بزرگی کردید
+1
به نقل از ایمان ناروئی:
من حدود یکسال است اعتیاد به مصرف شیشه دارم ولی دوز مصرفی ام کم می‌باشد.دوبارم تر کردم.باراول دو ماه وباردوم یک ماه وچندباروچم یک هفته ده روز ترک دادم که اونا رو حساب نمی کنم.ولی هربار کمردرد و ناتوانی از کارکردن دلیل اصلی برای شروع دوباره بوده وهوس و وسوسه دلیل دوم بوده منم توان مالی برای رفتن به مرکز ترک اعتیاد را ندارم اگرم بتونم هزینه روجورکنم بخاطر هزینه زندگی ومخارج خانواده یک ماه نمیتونم بیکار باشم.اگردارویی است معرفی کنید محبت بزرگی کردید

سلام دوست عزیزم
راستش هیچ دارویی برای ترک شیشه معجزه نمی کند. شما باید تحت نظر یک پزشک متخصص یا کلینیک ترک اعتیاد درمان اعتیاد به شیشه را آغاز کنید و صبور باشید تا مراحل درمانی کامل شود.
شمامیزان مصرف روزانه ات چقدره مگه؟مثلا یک گرم یازیریک گرم یابیشتر..جهت کمک کردن لطفادقیق جواب بدید واینکه متاهل هستید؟
+1
یک سوال دیگر که تواینستا گرام پکیج های روباقیمت بالا معرفی میکنند آیا واقعا این پکیج دارویی درترک شیشه موثراست یان لطفاً راهنمایی کنید.باسپاس
ایمان عزیز بهترین نحوه ترک در کلینیک های معتبر و تحت نظر پزشک و داروهای تجویزی پزشک است. همچنین در کنار آن جلسات روان درمانگری و داروهای آرامش و جلسات گروهی بسیار موثر است. طبق تجربه باید به شما بگوییم که ترک با پکیج های غیر معتبری که در صفحات مجازی به فروش می رسند عوارض زیادی دارد و توصیه نمی شود. شما می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران ما دریافت کنید. با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
سلام من دو سال پاک بودم اما الان مدت 15 روزه که دوباره مصرف کردم میخواستم یک دارویی به من معرفی کنید تا بتونم دوباره برگردم ممنون
سلاممهدی عزیز این موضوع رو با پزشک باید مطرح کنید و راه درمانی صحیح رو ادامه دهید.
سلام من از نوجوونی رو اوردم به ترامادول وگپسول های اعتیاد اور که 4 سال مصرف بالا داشتم گذاشتم کنار و 5 سال پاک بودم اما با متادون لغزش کردم. الان نزدیک به سه چهر ساله که مصرف میکنم تا این اواخر مصرف بالا ناچار به مصرف شیشه شدم سه ماه مصرف داشتم شیشع رو اما نه داعم . کمی یه خودم اومدم واسه همین خود مختار رفتم کمپ ترک اعتیاد و اونجا هیچ داروییمصرف نکردم حقیقتا اصلا احساس پاکی و سلامتی نمیکنم . الان سه چهار روزه خونم ولی همچنان همه چیم مثله دوران ترک و سم زداییه . واقعا ازین حالم بی زارم . تورو خدا اگه مقدوره یه راهنمایی کننین تا یه حرکتی بزنم ولسه حال خودم . اخه این حاله خرابم ودردام و شرایط روحی روانیم افتضاحم باعث میشه وسوسه بشم و دارویی چیزی مصرف کنم . نمیخوام زحماتم هدر بره الکی جدا ازینکه خودم خسته شدم و بی زارم از اعتیاد و اراده مصرف نکردنو دارم ولی مریضی اعتیاد با کسی شوخی نداره و شلاق اعتیاد بد دردی داره . امیدوارم یه نصیحتی حرفی چیزی ازتون بشنوم . یه دنیا ممنون
به نقل از Masih:
سلام من از نوجوونی رو اوردم به ترامادول وگپسول های اعتیاد اور که 4 سال مصرف بالا داشتم گذاشتم کنار و 5 سال پاک بودم اما با متادون لغزش کردم. الان نزدیک به سه چهر ساله که مصرف میکنم تا این اواخر مصرف بالا ناچار به مصرف شیشه شدم سه ماه مصرف داشتم شیشع رو اما نه داعم . کمی یه خودم اومدم واسه همین خود مختار رفتم کمپ ترک اعتیاد و اونجا هیچ داروییمصرف نکردم حقیقتا اصلا احساس پاکی و سلامتی نمیکنم . الان سه چهار روزه خونم ولی همچنان همه چیم مثله دوران ترک و سم زداییه . واقعا ازین حالم بی زارم . تورو خدا اگه مقدوره یه ...
دوست عزیز من سلام، بسیار خوشحالیم که تصمیم به ترک گرفته اید، شک نداشته باشید که این بهترین تصمیم زندگی شما خواهد بود. بهترین نحوه ترک در کلینیک های معتبر و تحت نظر پزشک و داروهای تجویزی پزشک است. همچنین در کنار آن جلسات روان درمانگری و داروهای آرامش و جلسات گروهی بسیار موثر است. شما می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران ما دریافت کنید. با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
با توجه با اینکه نمیشد زیاد تکست نوشت خیلی از حرفامو ساسور کردم‌تا بشه فرستاد تکست رو . به هر حال به امید پاکی داعم همه مریضای اعتیاد . ایشالله عرچی کمپع خالی از مریض باشه و همچنین تمامی کلینیک های ترک اعتیاد بدون بیمار باشن . به امید اون روز
سلام واقعا بادعات روحم زنده شدلحظه خوندن دعات گفتم آمین الآنم میگم آمین
به نقل از ادمین سایت:
به نقل از الهه رضایی:
سلام شوهرم3ماهه شیشه میکشه تازه8روز شده شروع ب ترک کرده البته در منزل،،ب دلیل توان مالی بسیار ضعیفی ک داریم قادر ب دکتر بردن یا کمپ،،،،ندارم،خواهش میکنم دارویی معرفی کنید ک وسوسه کشیدن ازبین ببره..من دوتابچه کوچیک دارم خواهش میکنم کمکم کنید.
سلام و احترام، دوست عزیز لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند، تا جایی که از توان ما برآید به شما کمک می کنیم.
سلام من محمد هستم و نزدیک سه ماه میشه مصرف مواد شیشه هستم ازتون خواهشمندم هر چه زودتر ی داروی برام در نظر بگیرید ومیخوام در منزل باشم پیش خانواده‌ام هر چ زودتر ی جوابی بهم بدین ازتون سپاس گذارم
به نقل از محمد:
سلام من محمد هستم و نزدیک سه ماه میشه مصرف مواد شیشه هستم ازتون خواهشمندم هر چه زودتر ی داروی برام در نظر بگیرید ومیخوام در منزل باشم پیش خانواده‌ام هر چ زودتر ی جوابی بهم بدین ازتون سپاس گذارم
سلام دوست عزیز لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از متخصصان کلینیک نگین مشاوره دریافت کنید.
سلام داروی ضد شیشه نیاز دارم
سلام..نظرات وخوندم فک کردم شاید اصلا مصرفش شیشه نیست خماری شیشه که من کشیدم تخت11روز خواب و بی حالی وکلافگی حرف تو مخم ادمی که تو ترک شیشه است میره یکی از دوستان ادعا چندسال سابقه میکنه انگار قلعه قاف وفتح کرده چندسالی که من عمل شیشه جدا مرفین جدا داشتم خماری مرفین و شرح داده شیشه دردفیزیکی که من چندبار ترک کردم یه روز کمر درد و یه روزوشبم بیضه درد که درد خفیفی داره تواین مدتم بعضیا زودتر سرپا میشن ومثه ادم عادی میشن تو این کمپا که من رفتم ترک شیشه اونقدرا سخت نیست خونه ترک کردم بازبه همین شکل ولی یکی از دوستان حزف خوبی زد فقط مولتی ویتامین مصرف میکردم دوره دوم ترکم زودترسرپا شدم حالا وسوسه فکری و ذهنی بستگی بطرف داره
سلام..مینوسسیم ولی ارسال نمیشه نظرمون..خوندم همه رو بااحترام به ادمین من تجربه شخصی خودمو میگم من مصرف شیشه خالی مدت طولانی داشتم چندبارترک کردم بین8تا11روفقط خواب بودم تو اون مقطع حوصله خودتم نداری چه برسه مشاوره کنی البته من ایطور بودم ترک مرفین هم داشتم بعضی دوستان فیزیکی پس دادن مرفین وشرح میدن،دردکمردرد یه روز همرام بوده ن بیشتر یکی دوستان میگه باید مصرف و کم کنیم اخه مگه این مخ راضی میشه از من که نمیشه اطرافیانمم دیدم که نشده تجربه شخصی خودم بود توضیح بدم طولانی میشه جسارت بنده رو ببخشید جناب ادمین
15 ساله شبشه مصرف میکنم دیگه به اخر خط رسیدم هیچی برای از دست دادن ندارم با التماس بهم مواد میدن التماستون میکنم کمکم کنید
سلام سمیه عزیز در اولین مرحله لازمه تا اراده کنید و ترس رو کنار بذارید. به جای فکرکردن به پله سی ام بر روی قدم های اول تمرکز کنید. قدم اول اقدام است به یک کلینیک ترک اعتیاد مطمئن مراجعه کنید و طبق دستورات دارویی پزشکان کلینیک پله پله جلو رفته و به کمک خدا این سم را از زندگی و بدن خود بیرون بیندازید.
سلام من حدود20سال است ب انواع موادمخدراعتیاددارم و حدود9سال است ک ب شیشه اعتیاددارم 4باربه کمپ رفتم هربار حدود4تا5ماه تونستم پاک بمونم..تنهاراه ترک هرنوع اعتیاد فقط وفقطاراده خودفردمعتاده ن دارو ن کمپ وازدست هیچکسی کاری ساخته نیست..بله ترک اعتیادخماری داره بیقراری وبیخوابی ودرد وهزارتاچیزدیگه داره اگه بخوای واقعا موادمخدرو ترک کنی باید اینا رو بجون بخری...باتشکر
بدون شک خواستن اولین و اصلی ترین قدم برای ترک است.
عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شما پاسخ گویان باتوجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی و درآمدهای کم اکثر مردم امیدوارم شما به این نتیجه رسیده باشید که عده ای هزینه مراجعه به پزشک متخصص را ندارند وواقعا دوست دارند به کلینیک مراجعه کنند منتها شرایط مالی فعلی آنها اصلا ايجاب نمیکنه و همینطور مانده و درمانده شده اند و... لذا خواهشمندم با راهنمایی های محبت آمیز خودتون بیشتر به کمک این افراد اقدام کنید مطمئن باشید دعای افراد حتما شامل شما خواهد شد باتوجه به عرایضم درصورت امکان طبق دیدگاه های هر یک از دوستان با توجه به تجربیات خود نسخه اولیه رو تجویز کنید و به داد این مردم برسید ، البته بنده خودم هم از همین مردم هستم و التماس دعا دارم باتشکر فراوان و خسته نباشید خدمت شما گرامیان
به نقل از kamal vesal:
عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شما پاسخ گویان باتوجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی و درآمدهای کم اکثر مردم امیدوارم شما به این نتیجه رسیده باشید که عده ای هزینه مراجعه به پزشک متخصص را ندارند وواقعا دوست دارند به کلینیک مراجعه کنند منتها شرایط مالی فعلی آنها اصلا ايجاب نمیکنه و همینطور مانده و درمانده شده اند و...
کمال عزیز تنها دلیل ما برای اصرار به ویزیت شدن کسب اطلاعات کافی و انجام آزمایش های مورد نیاز بر روی افراد است. مصرف هر کس و بدن هر شخص با دیگری متفاوت است و نمی توان از یک نسخه برای همه استفاده کرد. باید روند و داروی مورد نیاز متناسب با میزان مصرف، مواد مصرفی، مدت زمان مصرف و توان بدن هر شخص تجویز شود. در غیر این صورت می تواند خطر جانی در پی داشته باشد. مسئولیت ما زیاد است. اگر دارویی به واسطه 3 خط نوشته دوستان براشون تجویز کنیم و به هر دلیلی مشکلی پیش بیاد ما مسئول هستیم. و به هیچ عنوان دوست نداریم به جای کمک کردن بهشون تازه یک مشکل به مشکلات دوستان اضافه کنیم. خدا پناهتون باشه
من چند سالی هست که شیشه میکشیدم یکی دو بار ترک کردم اما عوارض جانبی موجب میشد کم بیارم اینبار تحقیق زیادی کردم و یک گیاه که فکر کنم صلاح نباشه الان اینجا بگم پیدا کردم (چند مقاله برای این گیاه خونده بودم) و روی خودم امتحان کردم خدا رو شکر الان 20 روزه که گذاشتم کنار و مقدار عوارض ترک بسیار جزیی و کاملا قابل تحمل هست. این گیاه مقدار خیلی کم از الکالوئید بیس شیشه داره و طبق مقالات الکالوئید های دیگه موجود در گیاه بیشتر تاثیر گذاره! من هفته ای حدود 4 گرم (حداقل) مصرف شیشه ام بوده و الان پودر گیاه رو بصورت کپسول بزرگ 4 یا 5 تا در روز میخورم و حالم هم بسیار خوبه.
سلام انشالله که همیشه سالم و موفق باشید اگر ممکنه اون گیاه رو به من معرفی کنید پسرم 20 سالش هست وتازه اعتیاد به شیشه پیدا کرده
میشه بفرمایید اسم گیاهرو برا ترک همسرم میخام لطفا
سلام وعرض ادب راستش من از سال 84 اونموقع که شیشه از خارج میومد شروع کردم اونم اون جنس تا سال 97 که یکی از دوستانم ترک کرد من چند بار ترک کرده بودم ولی فوقش ده روز اون سال به اون رفیقم گفتم چجوری ترک کردی من نمیتونم شروع کرد خندیدن گفت تو ترک کنی محاله وجود میخاد بخدا برو قیافت رو ببین، خیلی صمیمی بودیم هیچی نگفتم بهش رفتم خونه به خانمم گفتم فردا بریم شهرستان قبل رفتن 5 گرم گرفتم و رفتم شهرستان تموم که شد رفتم پیش یک دکتر عمومی یسری دارو به من داد و همین الان 5 ساله لب نزدم کثافت را بخدا الان توی ایینه خودم را میبینم کیف میکنم باید بخوای فیلم بازی نکنید راستی الان 55 ساله ام
به نقل از arad:
سلام وعرض ادب راستش من از سال 84 اونموقع که شیشه از خارج میومد شروع کردم اونم اون جنس تا سال 97 که یکی از دوستانم ترک کرد من چند بار ترک کرده بودم ولی فوقش ده روز اون سال به اون رفیقم گفتم چجوری ترک کردی من نمیتونم شروع کرد خندیدن گفت تو ترک کنی محاله وجود میخاد بخدا برو قیافت رو ببین، خیلی صمیمی بودیم هیچی نگفتم بهش رفتم خونه به خانمم گفتم فردا بریم شهرستان قبل رفتن 5 گرم گرفتم و رفتم شهرستان تموم که شد رفتم پیش یک دکتر عمومی یسری دارو به من داد و همین الان 5 ساله لب نزدم کثافت را بخدا الان توی ایینه خودم را میبینم کیف میکنم باید بخوای فیلم بازی نکنید راستی الان 55 ساله ام
دم شما گرم همینه باید بخوای
سلام وقتتون بخیر ببخشید مزاحمتون شدم
من چند وقتیه متوجه شدم همسرم مصرف کننده است اتفاقی دنبال چیزی میگشتم که تو وسایل هاش دیدم چون اعتماد زیادی که به همسرم داشتم اصلا تصور نمیکردم که به سمت مواد مخدر بره چند روز که متوجه تغییر تو رفتارش و پرخاشگری رو بچه هام واقعا ترسیدم گاهی هم توهم خودکشی میزنه به سرش حتی گاهی با بچه هام بد رفتاری میکنه من موادی که تو وسایل هاش پیدا کردم چون اصلا تا بحال ندیده بودم به مرکز ترک اعتیاد مراجعه کردم که ببینم واقعا مواد مخدر با نه که دکتر گفتن شیشه هست وقتی باهاش صحبت کردم انکار کرد خیلی حالم بده ترس از رفتارهای عجیبی که از خودش نشون میده دارم اصلا نمیخواد قبول کنه که مصرف کنند چه برسه به اینکه بخواد بره درمان بشه تو رو خدا به نظرتون چیکار کنم خواهشا راهنمایی کنید
به نقل از رقیه:

سلام، نگرانی‌تان کاملا درک می شود و این تجربه برای شما حتما دشوار است. در چنین موقعیت‌هایی، اهمیت دارد که به طور محترمانه و حساس به موضوع نزدیک شوید. مهم‌ترین قدم اول، باز کردن گفت‌وگو با همسرتان است. این کار را به صورت مهربانانه و بدون انتقادهای سخت انجام دهید تا به او اطمینان دهید که شما نگرانی‌تان راجع به وضعیتش را به عنوان یک علائم بهداشتی جدی می‌بینید و از او خواسته می‌شود که با صداقت در مورد وضعیتش صحبت کند.
سلام و خسته نباشید خدمت همگی ، خیلی خیلی ببخشید اینطوری میگم هروئین، کوکائین، تریاک،شیره حتی کراک ترک داره و همگی اطراف خودمان دیدیم ولی شیشه ترک نداره چرا دروِغ ،چرا دغل،چرا ... توی همچی سره خودمان و بقیه رو شیره مالیدم این شده حالمون .
به نقل از مهدی:
سلام و خسته نباشید خدمت همگی ، خیلی خیلی ببخشید اینطوری میگم هروئین، کوکائین، تریاک،شیره حتی کراک ترک داره و همگی اطراف خودمان دیدیم ولی شیشه ترک نداره چرا دروِغ ،چرا دغل،چرا ... توی همچی سره خودمان و بقیه رو شیره مالیدم این شده حالمون .
سلام و درود من به نظر شما احترام می گذارم ولی اگر حتی یکبار به کلینیک ما مراجعه کرده باشید و با افراد تحت نظر ما گفت و گویی داشته باشید متوجه می شوید که نظر درستی را ارائه نکرده اید. پیشنهاد ما به شما دوست عزیز این است که به کلینیک ما مراجعه کنید و از نزدیک مشاهده کنید که چگونه افراد ترک کرده اند و مدت هاست که مواد مصرف نکرده اند.
من الان بدون مصرف دارو و هیچی حتی روان درمانی و مشاوره هم نرفتم 10 سال پاکی دارم میدونی روزی چقدر مصرف میکردم روزی 2 گرم از صبح تا شب یکسره حدود 3 سال مصرف کردم ولی یه قضیه برام پیش اومد به خودم اومدم و تصمیم قطعی گرفتم نکشم و نکشیدم تمام.‌‌.دوست من هیچ چیز از آزاده انسان قوی تر نیست کافیه بخوای یا حق
من از سال 1380 شیشه مصرف میکنم 10 سال اول روزی ربع گرم تا رسید به روزی یکی دو گرم بعد به خاطر محاجرتم به ایران و اینکه نمیخواستم پدرم این قیافه منو ببینه سه مرتبه توی آلمان خون بدنم رو تعویض کردم تا بعد 2ماه قیافم بهتر شد آمدم ایران سر ولنجک از ماشین پیاده شدم به دوستم که سالها بود ندیده بودمش سلامی کنم دیدم توی مغازه داره شیشه میکشه ،شما نمیدونید چطوری رفتم خونه پدرم که 15سال از دوریش داشتم دق میکردم که دوستم گفت من هنوز سه کام نگرفتم برگشتی ...
..
سلام من ازسال 84تا الان بطور مقطعی شیشه مصرف کردم منتها الان حدود یکسال ونیم هست بطورپیوسطه روزی نیم گرم مصرف میکنم وچندین بار باروشهای مختلف ازجمله خوردن قرص B2وداروهایی که اسم شان یادم نمیاد ترک کردم منتها مقطعی بوده ونتوانستم ترک کنم آیا راهی هست که من بتوانم به کارهای روزمره خودم ادامه بدهم ودوران سم زدایی را طی کنم منظورم دارویی غیرازداروهای جایگزین وجود دارد که بتوانم وسوسه ومیل به مصرفم راکاهش بدم ومحددا لغزش نکنم درحال حاضر روزی دوبست تریاک ونیم گرم شیشه مصرف میکنم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
سلام من قبل از هر چیزی از شما تشکر میکنم که به اشتراک میزارید مسایل رو تا مصرف کننده ها اطلاع داشته باشن من خودم به شخصه مصرف متادون. دارم و نزدیک به سه
چهار پنج ساله که مدام شیشه میکشم اما مدتی هست بعد از کشیدن شیشه قلبم خیلی درد میگیره احساس سوزش میکنم در ناحیه قلبم میخواستم بدونم دلیلش می‌تونه کشیدن شیشه باشه اگر ترک بکنم بهتر میشه یا نه لطفاً راهنماییم کنید سپاس از شما
سلام خسته نباشید میشه راهنمایی کنین پنج ساله شیشه میکشم و نزدیک نه ساله متادون میخورم ولی چند روزه بعد از کشیدن شیشه قلبم درد میگیره احساس سوزش در ناحیه قلبم میکنم می‌خوام بدونم عوارض شیشه است اگر ترک کنم خوب میشم یا نه مرسی که راهنمایی میکنین سپاس از شما
درد قلبت به خاطر اینه که شیشه های امروزی که تو ایران تولید میشند تقلبیه و بسیار خطرناک اکه بدن رو داغون میکنه من خودم بدون درد و خماری به راحتی ترک کردم خودتو نترسون امتحان کن چند روز نکش بخدا اتفاقی نمی افته به محض اینکه وسوسه شدی فوری یه دوش آب سرد بگیر بدنت راحت میشه من الان پنج ماه گزاشتم کنار و کلا عادت کردم روزی چند بار دوش آب سرد بگیرم واقعا معجزه میکنه اخه خودمونیم اگه خود آمفتامین بود باز شاید ارزش مصرفشو داشت ولی وقتی دارن تمام آشغالو وایتکسو آب باطری بجای اون تحویلمون میدن چقدو باید احمق باشیم که خودمونو به کشتن بدیم باور کن تو همون وایتکسو بریزی تو پایپ همونجوری بکشی سرت باز گیج میره فکر میکنی نعشه کردی... برادرمن حماقتو بزاری کنار دیگه نمیکشی
شیشه های امروزی همه تقلبیه خود من بدون هیچ خماری ترکش کردم خدا شاهده کافیه از نظر ذهنی خودتون رو نترسونید و دوروز نکشید میبینید هیچ اتفاقی هیچ خماری نداره امتحان کنید اینقدر احمق نباشید این شیشه ها فقط از وایتکس و شویندها ساخته میشن فقط دود میکنن و سرتون رو گیج میکنن فکر میکنید نعشه کرده فقط چند روز نکشید به حرفم میرسید
سلام .
من خودم پنج سال شیشه مصرف کردم وبرای ترک اون کوچکترین دردی نکشیدم .فقط تنها چیزی که ادمو اذیت میکنه وسوسه هست ومیل به مصرف .تعجب میکنم دوستان اینطوری از درد وخماری حرف میزنن. من احساس میکنم اون دوستان دو مصرفه هستن ولی خواهشن مصرف نکنید و ترک کنید. درد و خماری می ارزه به مصرف مواد
سلام به دکترای عزیز که برای ما وقت میزارید .واقعا سپاسگزارم... بنده حدود یکسال b2 مصرف میکردم و دوزش به روزی یک هشتم رسوندم.. اما یکماهی اثیر شیشه شدم.. من بیکار اوضاع خوبی ندارم. ممنون میشم راهنمایی کنید. باسپاس فراوان
سلام دوستان من 17سال شیشه مصرف میکردم و این سایت را قبلاً که مصرف میکردم آمده بودم برای ترک الان یهویی آمدم تو سرچ های قبلی که داشتم یهو دیدم به امید خدا الان 243روزه پاکم فقط و فقط اراده خودت هست و بس من همسرم تمام این مدت مشوق من بود و بهم عشق داد منم مردانه پاش ایستادم حالا هم خداراشکر خیلی راضی ام زندگیم خیلی عالی شده
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول - قرص ضد شیشه

بهترین قرص برای ترک شیشه چیست ؟

با توجه به خطر بالای مصرف شیشه، بهتر است هر چه سریعتر درمان خود را آغاز کنید. داروهای زیر همراه با مشاوره پزشک متخصص می‌تواند به شما در ترک شیشه کمک کند.

- بوپروپیون

- مودافینیل

- فلوکستین

- گاباپنتین

- ب2

با توقف مصرف شیشه چه اتفاقی می‌افتد؟

با توجه به زمان و دوز مصرف شیشه علائم ترک می‌تواند متفاوت باشد. از جمله نشانه های ترک مصرف شیشه میتوان به هوس شدید، حالت تهوع، درد عضلانی، تب و لرز، لرزش دست و پا، توهمات واضح، علائم آنفولانزا، تعریق و تپش قلب اشاره کرد. همچنین علائم روانی مانند نوسانات خشن خلقی، اضطراب و افسردگی بروز خواهد کرد.

استفاده از دارو تحت نظر پزشک می‌تواند علائم ترک شیشه را کنترل و درمان کند.

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.