مرکز بستری ترک اعتیاد نگین اصفهان

یکی از مواردی که شما باید همیشه در زندگی خود در نظر بگیرید، تغییر کردن و پیشرفت کردن است. خوشبختانه ما در مرکز بستری ترک اعتیاد نگین این مورد را آویزه گوش خود کرده ایم و همیشه سعی بر این داشته ایم که بتوان بهتر باشیم و خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه کنیم.
به همین دلیل قصد داریم که در این مطلب خلاصه ای از کلیه خدمات خود به همراه نکاتی را که برای شما مفید است، در اختیار شما قرار دهیم تا خدمات و مزایای استفاده از مرکز بستری ترک اعتیاد نگین اصفهان برای شما واضح تر و شفاف تر شود و به این صورت به شما کمک کنیم تا تصمیم گیری نهایی شما ساده تر شود.

به همین دلیل در ادامه ابتدا به سوالات متداولی برای شما پیش آمده است پاسخ می دهیم:

مرکز تخصصی بستری ترک اعتیاد

آیا مرکز بستری ترک اعتیاد نگین خدمات ترک اعتیاد مربوط به بانوان را انجام می دهد؟

بنا بر تغییراتی که در مرکز ترک اعتیاد نگین بوجود آمده است، در حال حاضر امکان پذیریش بانوان برای طی کردن مسیر ترک اعتیاد و رسیدن به بهبودی در این مرکز انجام نمی شود. اما در آینده نزدیک امیدواریم که بتوانیم خدمات خود را شامل حال بانوان کنیم تا بتوانیم اقشار بیشتری از جامعه خود را به سوی پاکی ببریم.
البته بانوانی که قصد دارند ترک اعتیاد را انجام دهند می توانند از مطالب مفید ما در خصوص ترک اعتیاد استفاده کنند، چرا که کسب آگاهی در زمان ترک اعتیاد یکی از اساسی ترین مراحل است و شما می توانید با داشتن اطلاعات مناسب در خصوص عوارض و مضرات ماده مخدر مصرفی خود، کم کم به اشتباهات خود پی ببرید و به این صورت یک قدم مثبت به سوی بهبودی پیش بروید.

شما می توانید مجموعه ای از روش ها و متد های به روز برای ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر را در قسمت درمان اعتیاد مشاهده نمایید.
همچنین مطالب زیر می تواند برای قدم گذاشتن در مسیر ترک اعتیاد برای بانوان بسیار مفید باشد.

انجمن معتادان گمنام یا NA چیست؟
بوپرنورفین مسکن قوی برای ترک اعتیاد
بهترین روش ترک اعتیاد مواد مخدر

نحوه رسیدگی به بیماران و مراجعه کنندگان در این مرکز بستری درمان اعتیاد چگونه است؟

رسیدگی و خدمت رسانی به بیماران و افرادی که به مرکز بستری ترک اعتیاد نگین مراجعه می کنند به صورت شبانه روزی و 24 ساعته است و پرستاران کارآزموده و حرفه ای ما همیشه مراقبت های ویژه و تخصصی را از بیماران انجام می دهند.
همچنین روزانه متخصصان پزشکی، روانشناسان و روانپزشک های مرکز در حال بررسی روند پیشرفت بیماران هستند و به آن‌ها کمک می کنند که روند سم زدایی و روند درمان ذهنی و روانی را به درستی طی کنند.

روند ترک اعتیاد در مرکز بستری ترک اعتیاد نگین

چه چیزهایی مرکز بستری ترک اعتیاد نگین را از سایر مراکز ترک اعتیاد متمایز می کند؟

یکی از دغدغه های متخصصان ما در مرکز بستری ترک اعتیاد نگین این است که دو جنبه مهم ترک اعتیاد، یعنی: "قطع مصرف مواد مخدرو عدم بازگشت دوباره به مصرف مواد مخدر" را بتوانند به صورت همزمان و با هم حل کنند و به این صورت بازدهی بالایی نسبت به سایر مراکز داشته باشند. راز موفقیت ما این بوده است که هیچ‌گاه پشت بیماران خود را خالی نمی کنیم و برنامه های حمایتی ما تا مدتی که بیمار به آن نیاز داشته باشد برای او و خانواده اش در جریان است.
برنامه مشاوره با خانواده یکی از خدمات حرفه ای و بسیار تاثیر گذار ماست که در آن خانواده فرد بیمار مجاب می شوند تا به او کمک کنند و از او حمایت کنند تا فرد بیمار کاملا سالم به جامعه بازگردد.

شما می توانید سوالات خود را از طریق شماره 09034827420 در میان بگذارید و از مشاوره ما استفاده کنید تا به سادگی پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.