بهترین دکتر ترک اعتیاد در اهواز

اعتیاد یکی از معضلات و مشکلاتی است که برای ترک آن حتماً باید از متخصصان ماهر در این زمینه بهره گرفته شود. در شهر اهواز مانند سایر شهرها دکترهای مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارند. در این مقاله قصد داریم به برخی از بهترین دکترهای ترک انواع اعتیاد در اهواز بپردازیم تا اگر به دنبال ترک اعتیاد هستید، بتوانید با دید باز در زمینه انتخاب دکتر تصمیم گیری کنید. در کمپ های ترک اعتیاد می توان انواع مواد مخدر همچون هروئین، کوکائین، گل، تریاک، ال اس دی و ... را ترک کرد. 

 لیست پزشکان متخصص دکتر اعتیاد اهواز

ما سعی کرده ایم تا لیستی از حاذق ترین متخصصین ترک اعتیاد در شهر اهواز را جمع آوری و در اختیار شما قرار دهیم. از سرشناس ترین پزشکان در این زمینه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. دکتر سعید کوهی: دکتر سعید کوهی فایق یکی از پزشکانی است که به عنوان پزشک متخصص ترک اعتیاد در اهواز شناخته می شود. تخصص اصلی این پزشک بیهوشی است، اما در کلینیک های ترک اعتیاد نیز فعالیت زیادی دارد.

۲. دکتر محمود چناری: دکتر محمود چناری متخصص اعصاب و روان یکی از پزشکان ترک اعتیاد در اهواز شناخته می شود. برای مراجعه به این پزشک باید به اهواز، خیابان نادری، نبش نظامی، ساختمان عتابی پور، طبقه دوم مراجعه کنید.

۳. دکتر محمدرضا جعفری: این پزشک متخصص در کلینیک تخصصی ترک اعتیاد کیمیا در اهواز فعالیت می کند. برای مراجعه به این کلینیک باید به خیابان شریعتی جنوبی مراجعه کنید.

۴. دکتر رضا زیلایی: این پزشک متخصص در مرکز بازپروری و ترک اعتیاد سحر فعالیت می کند. این مرکز ترک اعتیاد در کیانپارس اهواز واقع شده است.

۵. دکتر محمد گلی نسب: مرکز درمان اعتیاد حیات نو زیر نظر دکتر محمد گلی نسب فعالیت می کند. این کلینیک ترک اعتیاد در کیانپارس قرار دارد.

  لیست پزشکان متخصص دکتر اعتیاد اهواز

پزشکان متخصص کلینیک ترک اعتیاد نگین در خدمت شما هستند

اگر به دنبال ترک اعتیاد در شهر اهواز هستید پزشکان متخصص کلینیک ترک اعتیاد نگین با سابقه بالا و بهره گیری از روش های به روز دنیا در خدمت شما هستند. بیمارانی که دوست دارند بدون کمترین درد و عوارض اعتیاد خود را به صورت کامل درمان نمایند می توانند با مراجعه به این مرکز و استفاده از امکانات این کلینیک و پزشکان متخصص به راحتی و بدون کمترین عوارض به صورت کامل اعتیاد خود را ترک کنند.

در کلینیک ترک اعتیاد نگین برای ترک مواد مخدر به هیچ عنوان از ماده جایگزین دیگری استفاده نمی شود و به همین دلیل اعتیاد به صورت کامل از بدن افراد ریشه‌کن می‌شود.

پیش از مراجعه به این کلینیک ترک اعتیاد می توانید تمامی اطلاعات خود را در سایت اینترنتی مربوط به کلینیک وارد کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند و بهترین راهنمایی را مطابق با شرایط شما ارائه دهند.

دیدگاه‌ها  
اعتیاد به شیشه دارم میخواهم درمان بشم
به نقل از امین آلناصری:
اعتیاد به شیشه دارم میخواهم درمان بشم
سلام تصمیم به درمان اعتیاد به شیشه یک گام مهم و شجاعانه است. درمان اعتیاد به شیشه بهتر است تحت نظارت حرفه‌ای و با استفاده از رویکردهای مشاوره و پزشکی مناسب انجام شود. برای کسب اطلاعات و شروع روند درمان خود تماس بگیرید.
به نقل از امین آلناصری:
اعتیاد به شیشه دارم میخواهم درمان بشم

دوست عزیز با مرکز تماس بگیرید نیاز هست اطلاعات بیشتری در اختیارمون قرار بدید، همکاران راهنمایی تون میکنن.
سلام میشه کمک کنید میخوام ترک کنم متادون مصرف میکنم
به نقل از حسن:
سلام میشه کمک کنید میخوام ترک کنم متادون مصرف میکنم

سلام لطفا با مرکز تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را همکاران ازتون بپرسند و راهنمایی کنن.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.