قوی ترین ماده مخدر دنیا

شاید در گذشته این سوال زیاد عاقلانه نبود که قوی ترین ماده توهم زا چیست؟ چون تنوع مواد توهم زا به اندازه امروز بالا نبود و از طرفی در دسترس همه قرار نمی گرفت. ولی امروز مواد طبیعی و صنعتی توهم زا نتوع بسیار بالایی دارند و تاثیرات بسیار متفاوتی روی مغز و ادراک انسان می گذارند که میزان تاثیر گذاری هر کدام با دیگری متفاوت است.

 قویترین مواد مخدر دنیا

در این مطلب از مرکز بستری ترک اعتیاد نگین قصد داریم قوی ترین مواد توهم زا که تا به حال شناخته شده است را به شما معرفی کنیم.

 ماده توهم زا سالویا

این گیاه که به آن سلوی می گویند از خانوده گیاهانی مانند مریم گلی و نعناست، ولی اینکه بخواهیم سالویا را با این گیاهان یکسان بدانیم اشتباه محض است. چون این گیاه یک توهم زای بسیار قوی است که می توان به دو روش جویدن برگ ها و یا کشیدن و دود کردن آنرا استفاده کرد. وقتی این گیاه را به صورت سیگار یا به عبارتی جوینت در می آورند و مصرف می کنند تاثیرات آن به سرعت در فرد پدیدار می شود، اما دوام تاثیرات آن در مغز فرد 5 تا 10 دقیقه است و در این زمان فرد احساس سبکی زیادی خواهد داشت و توهم سفر در زمان و مکان به دست خواهد داد و همچنین حواس فرد دچار به هم ریختگی خواهد شد و به عنوان مثال صدا ها را می بیند و توهم های سه بعدی و بسیار واقعی دارد که همین باعث می شود فرد در زمان بالا بودن روی این ماده قوی بیشتر از این که احساس لذت داشته باشد احساس ترس شدیدی داشته باشد و از طرفی آمار جهانی نشان می دهد که 90 درصد افرادی که از این ماده مخدر استفاده می کنند بعد از دفعه اول دیگر اصلا به سمت استفاده از این ماده نمی آیند و آن 10 درصد باقی مانده هم نمی توانند توهم ها و استرس و ترس شدیدی که این ماده به فرد می دهد را تحمل کنند.
سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا این ماده را ممنوع نکرده است و شاید این به مزاج برخی افراد خوش نیاید، ولی اگر درست به این موضوع نگاه کنید متوجه خواهید که اگر مصرف این ماده ممنوع شود، افراد بیشتری تمایل به مصرف آن را پیدا می کنند و دوست دارند که آنرا امتحان کنند، ولی به این صورت همه افراد از مصرف آن میترسند و در صورتی که امتحان کردند از کار خود پشیمان می شوند.

ماده روانگردان سالویا چیست؟

قوی ترین مواد مخدر

 

ماده توهم زا دی ام تی (DMT)

دی ام تی از بقیه مواردی که در این مطلب برای شما توضیح می دهیم بی خطر تر است، ولی در زمان مصرف باید بسیار مراقب باشید چون این ماده توهم زا ترین روانگردان در جهان است، این ماده برای اولین بار در ساب 1920 به دست یک شیمی دان انگلیسی (ریچارد مانسک) به شکل مصنوعی ساخته شد، ولی تاثیرات قوی این ماده تا سال 1956 نا شناخته مانده بود تا اینکه یک شیمی دان مجارستانی به نام استفن ژارا توانست این ماده را از عصاره گیاه حساسه به دست بیاورد و به بدن خود تزریق کند.
تاثیرات دی ام تی روی مغز بسیار شدید است، ولی مدت زمان ماندگاری تاثیر آن نسبت به سایر مواد توهم زا مانند ال اس دی کمتر است و در حدود 5 تا 15 دقیقه طول می کشد. ولی این کوتاه بودن زمان تاثیر اصلا از قوی بودن آن کم نمی کند و فردی که این ماده را مصرف کرده بعد از اتمام زمان نشئگی احساس می کند که روزها، ماه ها و شاید سالها در این دنیا نبوده. از طرفی مواد روانگردان دیگر مانند ال اس دی باعث می شوند که درک شما از محیط اطرافتان بهم بریزد، ولی وقتی کسی دی ام تی استفاده می کند (که رایج ترین روش مصرف آن به صورت دود کردن است) کم کم صدایی مانند یک زمزمه خواهد شنید و کمی لرزش احساس خواهید کرد و قبل از اینکه بخواهید متوجه چیزی شوید از هوش می روید و در یک تونل پر از رنگ و اشیاء هندسی که پایانی ندارد به هوش می آیید و کم کم وارد یک دنیا با عکس های عجیب و غریب می شوید و تجربه بسیار غیر قابل پیش بینی از رنگ های غیر قابل وصف خواهید دید که اصلا هیچ چیزی از آن شبیه به دنیای واقعی نیست. بعضی از مصرف کنندگان دی ام تی گفته اند که در تجربه مصرف خود توانسته اند که با خدا صحبت کنند و تقریبا همه افرادی که این ماده را مصرف کرده اند این ادعا را داشته اند که وارد یک بعد دیگری از این دنیا شده اند و زمان برای آن ها بی معنی شده بوده است.

ماده مخدر (توهم زا) DMT دی ام تی چیست.

خطرناک ترین مواد توهم زا

ماده توهم زا وونگا

یکی از خطرناک ترین و ویران کننده ترین مواد مخدر روان گردان که در آفریقای جنوبی از ترکیب چند ماده بسیار خطرناک به دست می آید وونگا نام دارد. این ماده بیشتر در محله های پرجمعیت و فقیر نشین استفاده می شود و از طرفی هم مصرف این ماده از سال 2010 افزایش پیدا کرده است.
در مورد نحوه ساخت و تولید این ماده اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، ولی یکی از راههایی که برای ساخت این مواد وجود دارد ترکیب کردن موادی مانند: "زهر موش، دارو های ضد ویروس، هروئین، پودر شیر، مواد شوینده استخر و نوشابه" هستند که همانطور که میبینید این مواد را با هر چیز دم دستی درست می کنند و همین باعث می شود که این یکی از کشنده ترین مواد مخدر باشد.
نحوه مصرف آن به صورت دود کردن است و به راحتی در دسترس نوجوانان قرار می گیرد. بعد از مصرف فرد مصرف کننده احساس آرامش و رضایت بسیار بالایی خواهد داشت و بدن او به شدت گرم می شود که تا 2 الی 4 ساعت ادامه دارد و تا چند ساعت بعد آثار استفاده از تا چند ساعت حفظ می شود و کم کم اثرات آن از بین می رود و جای خود را به یک دل درد غیر قابل تحمل می دهد و علاوه بر آن قسمت های مختلف بدن مصرف کننده درد خواهد گرفت و این موضوع با اضطراب و افسردگی و استفراغ شدید همراه خواهد بود.

گیاهان مخدر قوی

 

ماده توهم زا لین (Lean)

این ماده که به آن نوشیدنی ارغوانی هم گفته می شود یک ماده ساختگی است که با ترکیب کردن شربت ضد سرفه و یک سری مواد دیگر به دست می آید و در بین یک قشر خاصی از جامعه مصرف آن رواج دارد. بعضی از نمونه های این ماده مخدر هاوی کدئین و یا مواردی که در شرایط خیابانی ساخته می شود حاوی هروئین می باشد.
مصرف این ماده میتواند تا حد زیادی خطرناک باشد و عوارض مصرف آن عبارتند از: پلک های سنگین و خواب آلود، حرف زدن نا مفهوم، کاهش بیش از حد ضربان قلب و عفونت در سیستم دفع ادرار. ولی از آنجایی که مصرف این ماده ممکن است که در بیشتر اوقات برای شما به صورت افراطی انجام شود و همین باعث مرگ فرد می شود.
نکته نهایی در مورد این ماده خطرناک این است که وقتی با الکل ترکیب شود بسیار کشنده است.

شربت لین چیست

 

ماده توهم زا برومو دراگون فلای

برومو دراگون فلای یک ماده روانگردان بسیار توهم زا و شگفت انگیز است که تاثیرات آن نسبت به سایر موادی که در این لیست هستند طولانی تر است. زمانی که کسی از یک دوز این ماده توهم زا که 1 میلی گرم می باشد استفاده می کند، تا بیشتر از سه روز در توهم به سر می برد. این ماده که برای اولین بار در سال 1998 توسط متیو پارکر ساخته شد، از نظر ملکولی شباهت بسیار زیادی به سنجاقک دارد و به همین دلیل به آن سنجاقک یا دارگون فلای می گویند.
همانطور که گفتیم این ماده مخدر بسیار قوی است و دوز مصرفی آن یک میلی گرم در هر بار مصرف می باشد، اثرات این ماده بسیار قوی است و معمولا تا بیشتر از 3 روز به فرد همراه است، ولی کمی طول می کشد که بعد از مصرف این ماده بتواند تاثیرات خود را نشان بدهد. نشئگی این ماده در هر شخص به شکل متفاوتی نمود می کند، به این صورت که برخی صداهایی می شنوند، بعضی از افراد رنگ هایی را می بینند و احساس هایی را تجربه می کنند که بسیار واقعی است و وضوح بسیار بالایی دارد. البته شدت توهمات این ماده در حد ال اس دی و دی ام تی و سالویا نخواهد بود.
نکته آخر این است که ممکن است بعضی از افراد بعد از مصرف این ماده دچار حالت ناخوشایندی شوند و حالت تهوع به آنها دست دهد.

قوی ترین مخدر جهان

 

ماده توهم زا نفس شیطان

این ماده مخدر که با نام های دیگری مانند "اسکوپولامین" و "بوروندانگا" شناخته می شود و می توان گفت یکی از منحصر به فرد ترین موادی است که در این مطلب نام آورده ایم. چرا؟ چون این ماده توسط معتادان استفاده نمی شود و در اصل بیشترین استفاده از آن توسط قاتلان و جنایتکار هاست. نحوه استفاده از آن به این صورت است که مقداری از این ماده که حالت سرخوش کننده دارد را درون نوشدنی فرد مورد نظر خود میریزند و می توان گفت او را هیپنوتیزم می کنند.
ماده نفس شیطان از یک درخت که در کلمبیا رشد می کند به دست می آید، نام این درخت بوراچرو (Borrachero) است و نفس شیطان که از پودر کردن دانه های این درخت به دست می آیدو برای این استفاده می وشد که در محله های پرخطر غریبه ها را بدزدند و سپس هر بلایی که خودشان می دانندد بر سر آنان بیاورند. روش های دیگر که فردی را تحت تاثیر این ماده قرار دهند این است که این ماده را به صورت او بپاشند و یا کار اعتباری آن ها را درون این ماده قرار دهند.
به این صورت که گفتیم این ماده اکثرا به شکل غیر ارادی استفاده می شود و 24 ساعت هیپنوتیزم است و داستان وحشتناک اینجاست که در این زمان به هر سوالی جواب می دهد و هر کاری که از او خواسته شود انجام می دهد و بعد از این که این حالت خارج شد هیچ چیزی از مدت زمان هیپنوتیزم بودن خود به یاد نمی آورد.

ساخت مواد توهم زا در خانه

 

ماده توهم زا کریستال متامفتامین یا همان شیشه

معروف ترین ماده مخدر موجود در این مطلب شاید همین شیشه باشد، چون همه تقریبا حداقل یک بار نام آن را شنیده اند و از طرفی اگر سریال برکینگ بد را دیده باشید به خوبی با آن آشنایی دارد. اولین باری که این ماده ساخته شده به سال 1919 باز میگردد که این اتفاق در ژاپن افتاد. در آن زمان فهمیده بودند که این ماده می تواند در آب حل شود و به ای ن صورت هر دو طرف جنگ برای بالا بردن میزان هوشیاری و کم کردن نیاز به خواب سربازان از آن استفاده می کردند. در سال 1950 این ماده در آمریکا به صورت قانونی استفاده میشد و به فروش میرسید و دسترسی به این ماده بسیار ساده بود. تا اینکه در سال 1970 به خاطر ضررهای زیادی که این ماده بر روی سلامت روحی، روانی و جسمی افراد می گذاشت آنرا ممنوع کردند.
شما می توانید مطالب زیر را مطالعه کنید تا با این ماده بیشتر آشنا شوید و جزئیات مربوط به آن را بهتر بشناسید.

مصرف شیشه چه عوارضی دارد؟

ترک اعتیاد شیشه

توهم زا ترین مواد مخدر

 

ماده توهم زا نمک حمام

در دهه 1920 نمک حمام که نوعی کاتونین شیمیایی است ساخته شد و خبری از آن نبود تا اینکه شیمیدانان زیر زمینی در سال 2009 بار دیگر آنرا ساختند. برای تولید این ماده مخدر از بوته ای به نام خات که بیشتر در عربستان و شرق افریقا رشد می کند استفاده شده، از طرفی حتی مردم محلی این مناطق ریشه این گیاه را می جوند و آثار ملایمی را تجربه می کنند.
ولی نمک حمام اصلا اثرات ملایمی ندارد و فرد تا چند روز بعد از مصرف دارای حرکات و افکار روانپریشانه خواهد بود و به همین صورت موارد بسیار زیادی مانند قتل و تجاوز و ... در بین استفاده کنندگان از این ماده مشاهده شده است.
ساختار این ماده به شکل کریستالی است و روش های مصرف آن مختلف است، به صورتی که مصرف کننده های آن را به صورت خوراکی، از طریق بینی (اسنیف) کردن و دود کردن مصرف می کنند ئ آن باعث بالارفتن تپش قلب و بروز مشکل در درک زمانی افراد می شود. البته این ماده می تواند بسیار خطرناک هم باشد و عوارض مانند تپش قلب، بالا رفتن فشار خون، مرگ در اثر ایست قلبی یا خودکشی را در پی داشته باشد.قوی ترین ماده مخدر

 

ماده توهم زا فلاکا یا ماده مخدر زامبی

شاید بتوان گفت که فلاکا خطرناک ترین ماده روانگردان است! روند تاثیر گذاری این ماده به این صورت است که فرد مصرف کننده فشار خون و بالا رفتن حرارت بدن زیادی را تجربه می کند. دلیل اینکه به این ماده مخدر بسیار خطرناک زامبی می گویند، توهم مشترک و احساس قدرت غیر منطقی است که استفاده کنندگان آن دارند و احساس می کنند که تبدیل به زامبی شده اند و در بعضی موارد سعی کرده اند که به بقیه آسیب برسانند و همین باعث شده است که یکی از استفاده کنندگان از آن صورت یک شخص دیگر را بخورد. این ماده در سال 1960 ساخته شده و استفاده از آن از سال 2013 در آمریکا شیوع پیدا کرد و در سال 2014 این ماده شناسایی شد و مصرف و خرید فروش آن ممنوع شد.
شاید کلیپ های ویدیویی زیادی دیده باشید که فردی در آن در خیابان با سرعت تمام می دود و خود را به در و دیوار می زند و روی ماشین ها می پرد، یا عکس ها و ویدیو هایی که یک جوان به یک زوج حمله کرده است و صورت مرد را با دندان کنده است را دیده اید؛ این موارد تاثیرات این ماده خطرناک یعنی فلاکا یا همان مواد مخدر زامبی بوده است.
این ماده بوی بسیار بدی است و در یک بسته پلاستیکی نگهداری می شود و آن را به روش ها دود کردن، بالا کشیدن از طریق دماغ، دود کردن، خوردن و یا تزریق کردن مصرف می کنند. اثرات این ماده کمی به کوکائین شباهت دارد، با این تفاوت که شدت تاثیرات آن حداقل ده برابر آن می باشد. به زبان ساده این ماده مخدر باعث می شود که فرد مصرف کننده تبدیل به یک حیوان بسیار وحشی و نفهم شود!
شما می توانید مطلب زیر را در خصوص این مطلب مطالعه کنید.

مواد مخدر فلاکا یا زامبی چیست؟

قوی ترین مواد مخدر جهان

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.